JA BOG NEĆU DA ĆUTIM VIŠE

 

JA BOG NEĆU DA ĆUTIM VIŠE

     Ja Bog pišem ove reči, verovat ćete vi, manje-više. A ja vam kažem, ja Bog, neću čutati više. Mnogo eona ćutao sam Bog ja. A ja vam kažem, progovorio sam Bog ja.

   I mnogima neće bit po volji, što sam progovorio Bog ja. A ja vam kažem, od sad ću Bog ja, govoriti na glas.

   Šta to znači? To znači da neće biti kao do sad. Misliti je mogao, ko je šta hteo. A ja vam kažem, ja Bog progovoriti nisam smeo. Ćutke sam ja gledao sve to. A ja vam kažem, niko me nije voleo.

   I da razjasnim to!

Mnogi su slavili Božić i Uskrs, "da bi drugima pokazali". Da bi drugima pokazali koliko vole mene Boga. A ja vam kažem, mnogi su trčali, ispred mene Boga. Trčali su, ko će prvi biti i meni Bogu se umiliti.

A ja vam kažem, meni Bogu, ništa nije milije, nego kad komšiji svom, misliš dobro. I meni Bogu ništa nije milije, nego kad svima misliš dobro.

A ja vam kažem, ja Bog sam došao!

   A ova ruka što piše ovo, nju sam izabrao Bog ja, da dođem ja. A ja vam kažem, niko me nije voleo, kao ona.

   A znate li vi, kako je ona slavila Božić?

A ja vam kažem, molila je ona mene Boga, da zlo ne dođe do mene Boga. Životom svojim čuvala je ona mene Boga. A ja vam kažem! Žestoko se ona borila, da zlo ne dođe do mene Boga.

I nije njoj, bilo važno to, što u dzepu nema novčića ni jednog. 

A ja vam kažem, da je ona pogrešila samo jednom! Nestali bi sa lica Zemlje, svi do jednog.

Ne razmišljate vi o tom i ne možete vi shvatiti to. A ja vam kažem! Životinje bi postali, svi do jednog. Da ova ruka što piše ovo, nije dala dva života, za mene Boga. A ja vam kažem, ostajala je ona bez ičega. I nije njoj važno bilo to, bila je sretna, samo kad sam ja Bog sa njom.

A ja vam kažem, ne mogu vam reći blaže. Životinje bi postali svi do jednog.

Taj proces je već počeo. Ko ne voli mene Boga, životinja će postati zbog toga. A ja vam kažem! Kad na čoveku počinju, životinjski delovi tela da rastu, čovek prelazi u životinjsku rasu. Čovek više ne može, kao čovek da živi. A ja vam kažem! Kičma čoveka, počinje da se "krivi". Kad započne proces taj, proces taj telo čoveka lomi i kida, dok čovek ne postane životinja.

A ja vam kažem! Čovek se u šumi skriva, sve dok ne postane životinja.

Mnoge su šume proglašene "ukletim".

A ja vam kažem! Kad na čoveku, životinjski delovi tela rastu, čovek velike bolove ima.

Tada se čuju urlici i krici. A ja vam kažem, čovek se u šumi skriva. Čovek se u šumi skriva, sve dok ne postane životinja. A ja vam kažem, neki su znali za to, a nikom nisu hteli reći za to.

Коментари