VELIKA GLOBALNA PROMENA


             VELIKA GLOBALNA PROMENA


    Sretan sam Bog ja, što vam ovo mogu reći ja. A ja vam kažem, uskoro dolazi, VELIKA GLOBALNA PROMENA. Napominjem vam ja, a niko nije svestan toga, a ja vam kažem, nadolazi "vetar jako besan".
  Da bi razumeli vi, ova ruka što piše ovo, dva života je dala, da bih ja Bog, pisao ovo. U njoj je uništeno veliko zlo. To sam vam već rekao. A ja vam kažem, ja što sam rekao, nikad nisam porekao.

  I da bi razumeli vi, veliko zlo je uništeno u njoj. A ja vam kažem, tada je pukao veliki naboj. I svako će dobiti, ono što je zaslužio. A ja vam kažem, kada je uništeno veliko zlo u njoj, pukao je veliki naboj i stvorio jak vetar, "jako besan".
  A niste ni svesni vi, velika globalna promena dolazi. A ja vam kažem, sve je stvoreno, od vaših "misli". I niko nije svestan tog, šta god da mislite vi, ostvaruju se vaše misli.

  Da bi bilo, jasnije vama, za "neke" će ovo biti prava "drama". A ja vam kažem, novi talasi jakih vetrova, doći će iznenada. A već su se pojavili, uragani, Cunami i Irma. A ja vam kažem oni su samo početak "ovog vira".
I neslutite vi mnoga "materijalna dobra", će stradati. A ja vam kažem i mnogo ljudi će stradati.

  Uprostit ću sad reči ove, da bi bilo jasno svima. "Misli vaše", koliku snagu ima.

Kad ste ljuborni vi i nemorate to nikom pokazati. Vaše ljuborne misli izgaraju iz vas, a ja vam kažem, u vazduhu, lebde iznad, vas. I kad se u vazduhu spoje, samo dvoje, koji imaju "iste misli". A ja vam kažem, ostvaruju se takve, "misli". A niste vi ni svesni tog, da ljubomorne misli vaše, stvaraju "nedaće".
 A ja vam kažem, mnogima, "neće ovo da paše".

 U vazduhu se "roje" sve vaše "misli", a ja vam kažem, da se spajaju "iste misli".

   I niste vi svesni tog, a ja vam kažem da je došao, "NOVI ZAKON". "Veliki naboj" je "pukao", od vaših zlih "misli". A ja vam kažem, ko zlo misli, neće više, moći, ništa da smisli. I još niste vi svesni tog, a ja vam kažem, "NOVI ZAKON JE DOŠAO". Veliki naboj je pukao, od vaših zlih misli, a ja vam kažem, VELIKA GLOBALNA PROMENA, dolazi od vaših zlih "misli".

   Mnogima ovo neće bit "po volji". A ja vam kažem, ja Bog nisam hteo da dozvolim, da čitavo čovečanstvo, oboli, od zlih "misli".

   I neslutite vi, mnogi veliki gradovi će stradati. A ja vam kažem "besni vetrovi će duvati". Tolika je snaga vaših zlih misli. A ja vam kažem, ja Bog nisam dozvolio da u čoveku ostanu, "zle misli". Jedan drugog bi uništili. A ja vam kažem, "talas jakih vetrova nadolazi". A vi ćete moliti mene Boga, "kad dođe do toga". A ja vam kažem, da sam ja "molio sve vas" nemojte mislit, toliko zla. I niste vi svesni tog da "vaše misli" upravljaju prirodom. A ja vam kažem, da "gromovi tuku", kad se dvoje koji misle zlo, "uhvate ruku pod ruku". I sve je stvoreno od vaših "misli" i kiša pada, od vaših "misli". A ja vam kažem da i trava raste, od vaših "misli".
  U zraku se vaše "misli roje" i traže "drugove svoje". A ja vam kažem, spajaju se iste "misli", tada snagu imaju misli. A niste vi svesni tog, nevidi se "to", a ja vam kažem. VELIKI NABOJ JE PUKAO I DONEO, NOVI ZAKON. I niste vi svesni tog, šta mogu učiniti vaše "misli", a ja vam kažem, mnogi će prestat zlo mislit.

Коментари