VOLETI BOGA 1


                                                 VOLETI BOGA 


   Znala sam ja, da Boga volim ja, a malo se o tome zna. I koliko god da se molite vi, ako nevolite sve ljude, Boga nevolite vi. 
    A šta mislite, kako sam ja došla do tog saznanja, volela sam sve vas, a Bog mi je dao, sebe na dar. A i neslutite vi, da od Boga dobijate snagu, zato možete pričati i hodati. Bog vam daje snagu i vi trošite tu snagu, na vaše "misli". I kad god  mislite vi i šta god da mislite vi, Bog vam daje snagu, da možete misliti. A ja sam volela sve vas, Bog mi je dao snagu, da volim sve vas. A da bi razumeli vi, Bog će vam sada reći, Kako smo se protiv zla, borili mi.
    Došlo je vreme, da čujete Boga mene, ovo vam govorim Bog ja. A ja vam kažem, da ima više od pola veka, kako sam došao ja. A obečao sam ja, da ću doći i ko voli mene Boga, da ću mu ja "otvoriti oči". I koliko god da neverujete u ovo vi, a ja vam kažem, da ja Bog ovo govorim. I svi vi čekate, dolazak moj, a ja vam kažem, da sam ja Bog, došao. Mnogi će se pitati, kad i kako? A ja vam kažem, kako vi "mislite", ja Bog nikad neću doći tako. Mnogi su eoni prošli i  mnogi vekovi su prošli, a ja vam kažem, niko mene Boga da voli.
   A ova ruka što piše ovo, mene Boga voli mnogo, a ja vam kažem, sve vas je ona volela, mnogo. Noćima nije spavala ona, "u ljutom boju je bila ona", a ja vam kažem, mene Boga, mnogo je volela ona. Žestoko se borila ona, a ja vam kažem, meni Bogu, nikad nije odolela, ona.

Коментари