DA LI BOG POSTOJI



                     DA LI BOG POSTOJI 

   Pitate se vi. Da li Bog postoji? A ja vam kažem, da niko ne bi mogao, da na svojim nogama stoji, da ja Bog ne postojim. I u dubokom razmišljanju ste vi, kad razmišljate o meni Bogu vi. A ja vam kažem, da vi ne bi mogli misliti, da ja Bog ne postojim. I ne bi vi mogli, ni jedan korak napraviti, da ja Bog ne postojim. A ja vam kažem, da ja Bog "godine ne brojim". I ne možete shvatiti to vi, da ja Bog u svakom čoveku živim. A ja vam kažem, da sam ja Bog dao snagu čoveku svakom.
   I čekate vi mene Boga "kad ću ja sa neba sići". A ja vam kažem, ima više od pola veka, kako sam sa neba sišao Bog ja. I nek znate vi svi, da ja Bog nebi mogao sa neba sići. Da ova ruka što piše ova slova, nije dala dva života, za mene Boga. A dao sam ja Bog, svima vama istu snagu za život, kao i njoj. A ja vam kažem, mene Boga, ne može prevariti niko. I hteli ste svi vi, u svemu biti prvi. A ja vam kažem, "gazili" ste jedni preko drugih, da bi bili prvi. I ono što ste hteli vi, to ste i dobili. A ja Bog sam vam samo dao snagu, da bi se ostvarile, vaše misli. I niste vi bili svesni tog, ono što ste mislili, jedno drugom, da ste zato i živeli tako. A ja vam kažem, ja Bog sam dao jednako snagu svakom. I još vi niste svesni tog, da sam ja Bog došao. A ja vam kažem, ova ruka što piše ovo, ona je moje svedočanstvo. Za njene misli, ja Bog sam joj snagu dao. A ja vam kažem, dao sam ja Bog snagu svakom. Dao sam "istu meru snage" svakom, pa i njoj. Ona je tu snagu trošila na to, mislila je svima dobro. Mislila je tako, da ne bude gladan niko nikako. A ja vam kažem, ja Bog sam dao, jednako snage svakom. Mislila je ona svima vama dobro i u svom telu stvorila snage mnogo. A ja vam kažem, volela je ona sve vas mnogo. A ona je takva bila, nikom ona nije zlo pomislila. A ja vam kažem, u svom telu je stvorila, ljubavi mnogo. Iz te ljubavi, ja Bog sam došao. A ja vam kažem, pola veka je prošlo, kako sam ja Bog došao. Obećao sam Bog ja, da ću doći ja. A ja vam kažem, došao sam Bog ja. I niste vi bili svesni, da sam Bog ja, odvojio dobro od zla. A ja vam kažem, velika borba se vodila iznad vaših glava.
   A ova ruka, što piše ova slova u njenom telu sam Bog ja. A ja vam kažem, ona je samo volela sve vas, zato sam i mogao doći Bog ja. I niste vi svesni "koja je to bila borba". A ja vam kažem, niko ne može, prevariti mene Boga. Ona je bila vojnik moj, a sad ona "sedi za mojim stolom". I ne uzdiže se ona i ne hvališe se ona. A ja vam kažem, ona ima vojske, sve bataljon do bataljona. I nemojte misliti, da je lako bilo njoj i nemojte misliti, da sam ja Bog "kroz prste progledao njoj". A ja vam kažem, da do mene Boga ne može doć, onaj koji misli zlo. I ne može do mene Boga doć, onaj koji je ljubomoran na komšiju svog. A ja vam kažem, da do mene Boga može doć, onaj koji svima misli dobro. I niste vi svesni tog, da mislima zlim ubijate jedan drugog. A ja vam kažem, zato i ne možete živeti dugo. I dok vi razmišljate o tom, kad ću ja Bog doć. A ja vam kažem, ja Bog sam došao. I dok vi razmišljate, kako izgledam Bog ja.  A ja vam kažem, kad pogledate u drugog čoveka, tako izgledam, Bog ja.
        

Коментари