KAKO SAM JA BOG DOŠAO



   Ja Bog pišem ove reči, verovat ćete vi manje-više, a ja vam kažem, verujete vi, da ja Bog postojim, manje-više.

   Ova ruka što piše ovo u njoj sam Bog ja. A ja vam kažem, svi vi čekate mene Boga, da ću se ja Bog, "pojaviti iza nekog ugla".

   Da bi razumeli vi, kako sam ja Bog, mogao doći, a ja vam kažem, ja Bog nisam došao "preko noći". A ova ruka što piše ovo, u njeno telo ja Bog sam došao, a ja vam kažem, nije lako bilo njoj. Mučena je ona bila i bez ičega je ona bila, a ja vam kažem, sve vas je ona volila. I svima vama je ona mislila dobro, a ja vam kažem, na sebe ona nije mislila. Njene takve misli, u njenom telu, mnogo su snage stvorile. A ja vam kažem, mene Boga u njenom telu su stvorile. Volela je ona sve vas i u njenom telu stvorila ljubavi mnogo. A ja vam kažem, ja Bog sam iz te ljubavi doš'o. I nije ona nikom, pomislila zlo. I nikog ona nije pogledala popreko. A ja vam kažem, zato sam ja Bog u njeno telo i doći mog'o. I nije ona nikad, ljubomorna bila, a ja vam kažem, sve ljude je ona volila. Volila je ona, ljude sve, one dobre i one zle. A ja vam kažem, ljubavi je puno njeno srce. Iz te ljubavi, ja Bog sam došao, a ja vam kažem, da dođem Bog ja, nju sam izabrao. 

   Da bi razumeli vi, vaše misli, diktiraju vašem telu, koliko će dugo živeti, a ja vam kažem, mene Boga niko ne može prevariti. I smejat ćete se vi na ove reči, a ja vam kažem, niko ne može poreći ove reči.
   Nije lako voleti mene Boga, a ko ne voli mene Boga, ja ga neću "kuditi" zbog toga, a ja vam kažem, ne mogu svi voleti mene Boga. Niti ću ja Bog suditi nekom, zato što ne voli mene Boga, a ja vam samo kažem, šta vam sledi posle toga.

   Ja Bog sam u svima vama i dajem snagu svima vama, a ja vam kažem, uvek sam ja Bog s vama. I neću ja Bog ni pitati nikog "zašto si počinio zlo", a ja vam kažem, ja Bog sam došao.

  A da vam kažem i to. Svi vi znate, kako funkcioniše vaše fizičko telo. A ja vam kažem, bez moje snage, ništa ne vredi vaše fizičko telo. I svi vi koji ste živi, ja Bog sam u svakom od vas. A ja vam kažem, svako je imao istu "šansu", da dođe do mene Boga. 
   A sad pitate se vi. Kako će "živi i mrtvi" uskrsnuti"? A ja vam kažem, sve vas sam molio Bog ja, nemojte mislit toliko zla, neću vam moći pomoći Bog ja.

   I niste vi svesni tog, koja se borba vodila iznad vaših glava, da bih ja Bog došao. A ova ruka što piše ovo, dala je dva života za mene Boga, a ja vam kažem, niko me nije voleo, kao ona.

Коментари