ZAŠTO IMA BOGATIH I SIROMAŠNIH













   Od kad je sveta i veka, ja Bog se borim za čoveka. A ja vam kažem, nemogu vam reći blaže, čoveku je draže, da laže. Čovek je naučio živeti tako, a ja vam kažem, čovek kad mora istinu da kaže tada plače.
   A ja Bog sam došao i NOVI ZAKON doneo. A ja vam kažem, nisam zato došao Bog ja , da bi sudio onima, koji su počinili zla. I nebih ja bio Bog, da sudim nekom, ja Bog neću ni pitati nikog, niti ću kuditi ikog. A svako je zamišljao mene Boga, na način svoj. A ja vam kažem, ja Bog neću suditi nikom.
   A sad, mnogi će reći, "ja nisam mislio zlo". A ja vam kažem, ja Bog neću to, ni pitati nikog. I niko nebi priznao to, a ja vam kažem, mene Boga, ne može prevariti niko. A onaj koji misli zlo, nije dostojan, imena mog. A ja vam kažem, mene Boga ne može prevariti niko. I dok se vi mislite da niko neće znati, šta mislite vi. A ja vam kažem, šta god mislite vi, to se mora i ostvariti. I niste vi svesni tog, da od vaših misli, svako jutro Sunce izlazi. A ja vam kažem, da od vaših misli, uragan dolazi. I dok vi sa lažnim osmehom na licu, mislite zlo, a ja vam kažem, trava raste zbog tog. I niste vi svesni tog, da vašim zlim mislima, uništavate jedan drugog, a ja vam kažem, zato čovek ne može živeti dugo. I niste vi svesni tog, kad mislite zlo, kiša pada zbog tog. A ja vam kažem, mene Boga ne može prevariti niko. I neću ja Bog ni pitati nikog, niti ću ja Bog suditi ikom. A ja vam kažem, mene Boga ne može prevariti niko.
   A dao sam ja Bog, svakome po nešto, da nikome nebude teško. A ja vam kažem, mene Boga, niko ne može da laže. "Nekima" sam ja Bog dao, "da ljubav dele", a ja vam kažem, svako je mislio, samo na sebe. A "nekima" sam ja Bog dao, da niko ne ostane bez "krova nad glavom". A ja vam kažem, svako je sve za sebe zadržao. "Nekima" sam ja Bog dao "da sreću deli", a ja vam kažem, sve su za sebe zadržali, tako je nastao sneg beli. A oni, kojima sam dao Bog ja, "da radost dele", a ja vam kažem, sve su za sebe zadržali, tako je nastao, cvet beli. A "nekima" sam rekao Bog ja, nemojte biti, "srca tvrda", a ja vam kažem, tako je nastala, orahova ljuska. I svakom sam ja Bog dao po nešto, a ja vam kažem, volite jedni druge, tako sam ja Bog rekao.
   A ova ruka što piše ovo, njoj sam ja Bog dao da svima misli dobro. A ja vam kažem, svima je ona mislila dobro, a na sebe nije mislila ona. I ni "mrvicu" tog, za sebe nije zadržala ona. A ja vam kažem, zato što nije htela ona. Nije htela ona ni mrvicu uzeti od tog, a ja vam kažem, teško je živela ona. Bez "krova nad glavom" ostajala je ona, a ja vam kažem, ni jednog trenutka, poklekla  nije ona. Bezbroj puta, isterana je bila ona, a ja vam kažem i dalje mene Boga je volela. Bez posla, često je ostajala ona. A ja vam kažem i tada čvrsto za ruku držala je ona mene Boga. I dao sam ja Bog njoj, da vama svima snage da, a ja vam kažem, bez ijednog dinara u džepu, ostajala je ona. I nije ona "marila" za to, a ja vam kažem, rekla je, "samo kad si ti bože samnom". A dao sam ja njoj snage mnogo, od izumiranja da spasi čovečanstvo. A ja vam kažem, ona je moje svedočanstvo. I dao sam ja njoj, snage toliko mnogo, da uništi najveće zlo, a ja vam kažem, zlo je uništeno u njoj. I nemojte mislit, da je lako bilo njoj. A ja vam kažem, zlo je divljalo u njoj. Zlo je divljalo u njoj, a ona nikom nije smela pomisliti zlo. A ja vam kažem, junački je ona izdržala to. Živela je ona tako, ismejavali su nju jako, a ja vam kažem, volela je ona njih jako. Ismejavali su oni nju i govorili "iza leđa njoj", a ja vam kažem, znala je ona sve to. I dok su oni ismejavali nju, ona je mene Boga, volela i u snu. A ja vam kažem, niko nije voleo nju.
   Samo da znate da je ona, zadržala svu tu snagu samo za sebe, a ja vam kažem, sad nebi bilo ni tebe ni mene. Pustoš bi bila na planeti Zemlji, kao što je pustoš, na planeti Veneri. 

Коментари