BOŽJA ŠKOLA



   Ova ruka, što piše ovo, dva života je ona meni Bogu dala, da bi ja Bog došao. A ja vam kažem, zato za "mojim stolom sedi ona".
   Njoj sam ja Bog dao, sebe na dar, a ja vam kažem, zaslužila je ona taj dar. I nije njoj bilo lako, a ja vam kažem, bes svoj, na njoj je iskalio svako. Nije ona marila za to, a ja vam kažem, dao sam ja Bog njoj, darova puno. A molila je ona mene Boga ovako. A ja vam kažem, mislila je ona dobro, svakom. 
Ujutro kad se probudi ona, počinje ona moliti mene Boga, a ja vam kažem, u crkvu nije išla ona. Molila je ona mene Boga, tako jako, da nebude niko gladan nikako, a ja vam kažem, za sebe nije molila nikako. Kad ulicom ide ona, molila je ona mene Boga, da niko ne hoda "bos". A ja vam kažem, ona je hodala "bosa". Hodala je ona po "trnju i kamenju bosa". A ja vam kažem, još nije htela za sebe da moli, mene Boga. I gde god je išla ona, molila je mene Boga za drugoga. Teško je živela ona, a ja vam kažem, bez ičega je ostajala ona. I nije njoj bilo žao zbog tog, a ja vam kažem, bila je ona sretna, kad je molila za drugog. I sve što je mislila ona, drugima je dala ona, a ja vam kažem, u tome nije poklekla ona.
   Pitat ćete se vi, šta ona ima od toga? A ja vam kažem, ona je od mene Boga, dobila mnogo darova. Dobila je ona od mene Boga taj dar, da ovako pisati zna, a ja vam kažem, da ona ni jednu knjigu nije pročitala. I mislila je ona svima dobro i u svom telu stvorila snage mnogo, a ja vam kažem, iz te snage, ja Bog sam u njeno telo došao. I nije ona bila svesna tog, a ja vam kažem, ona ima znanja mnogo. A dao sam ja Bog njoj sebe na dar, a ja Bog sve vidim i sve znam, a ja vam kažem i ona sve vidi i sve zna. I šta god pomisli ona, odgovor dobije od mene Boga, a ja vam kažem, žestoko se ona borila, da dođe do mene Boga. Malo "ko" može to, da ne uzvrati istom merom, a ja vam kažem, oni koji su ponižavali nju, ona im je davala, snagu za to. Uzdizali su se i hvalili pred njom, a ja vam kažem, ona im je davala, snage za to. Ja Bog sam joj rekao, da radi tako. A ja vam kažem, ona mene Boga voli jako. Mnogo je mučena ona, a ja vam kažem, da voli mene Boga, nije odustajala ona.
   A sad, iznenadit ćete se vi, ona mene Boga moli, da do mene Boga, "nađete put" svi. A ja vam kažem, mene Boga, ne mogu voleti svi. A ja Bog volim sve vas, one koji vole mene Boga i one koji ne vole mene Boga. A ja vam kažem, u "bedi" neće više živeti ona. Od sad će ona u izobilju živeti, a ja vam kažem, sve što poželi ona, ona će imati. A njena želja je ta, da svi imaju "hleba". A ja vam kažem, od proizvoda tih njenih misli, ona u svom telu, neće imati bolesti. A najveća njena želja je, da čitate reči ove, a ja vam kažem od proizvoda tih misli, ona će svoj "list" imati. I mnogo će knjiga napisati ona, a ja vam kažem, moju školu izučila je ona.

Коментари