JA BOG SAM DOŠAO




   Čekate svi vi, kad ću ja Bog doći, a ja vam kažem, vazduh je pun ljubavi. I čekate svi vi dolazak moj. A ja vam kažem, da sam ja Bog došao. I niste vi svesni tog, da sam ja Bog došao. A ja vam kažem, da ima više od pola veka, kako sam ja Bog došao. I niste vi videli to, kad sam ja Bog došao. A ja vam kažem, tada se iznad vaših glava, veliko zlo "valjalo".
   I niste vi bili svesni toga, da se veliko zlo spremalo da uništi čovečanstvo. A ja vam kažem, ova ruka što piše ovo, moje je svedočanstvo. Ja Bog sam žrtvovao nju i ni malo nisam štedeo nju. A ja vam kažem, ona je mene Boga, volela i u snu. Ja Bog sam bio u njoj, a veliko zlo se iskalilo na njoj. A ja vam kažem, "ni dlaka s glave, nije falila njoj". I niko nije znao da sam ja Bog u njoj. A ja vam kažem, da ni ona nije znala, da sam ja Bog u njoj. I odvojio sam ja Bog, dobro od zla, a ja vam kažem, tako sam obećao, Bog ja.
   A sad, ja Bog sam došao i NOVI ZAKON doneo. A ja vam kažem, ova ruka što piše ovo, junački se borila ona, da bih ja Bog došao.
NOVI ZAKON glasi ovako, vazduh je pun ljubavi, a ja vam kažem, bez vazduha, niko ne može živeti. I udišete taj vazduh vi, a ja vam kažem, ko misli zlo imat će bolesti u telu svom. Ko udiše vazduh, a misli zlo, neće moći živeti dugo. A ja vam kažem, mislilo se jako dugo, da ja Bog neću doći dugo.
I niste toga svesni vi, da se u vazduhu roje vaše "misli". A ja vam kažem, mnogi će prestati zlo misliti. I niste toga svesni vi, da ja Bog dajem snagu, mislima vašim. A ja vam kažem, šta god mislite vi, proizvod vaših misli, u telo vaše odlazi. Onaj koji misli zlo, proizvod njegovih misli, u telo njegovo odlazi, a ja vam kažem, mene Boga, niko ne može, prevariti.
Ljubav je najjača sila na svetu, a ja vam kažem, ja Bog sam u čitavom svetu. Vazduh je Pun ljubavi, a ja vam kažem gde god vazduha ima, ljubavi ima. A ja Bog sam ljubav i ja Bog samo iz ljubavi, mogu doći. A ja vam kažem, ko voli Boga mene, spasit će se moći. A udišete vazduh svi, a ja vam kažem, vazduh je pun ljubavi. Ko ne voli mene Boga, imat će bolesti u telu svom. A ja vam kažem, ja Bog sam došao.
   Osetit ćete svi vi i videt ćete svi vi. A ja vam kažem, mnogima će životinjski delovi tela izrasti. Taj proces je već počeo, a ja vam kažem, mnogi će sami sebi život oduzimati. A neki neće imati hrabrosti za to. A ja vam kažem, molit će da mu neko oduzme život. Kada životinjski delovi tela na čoveku rastu, tada čovek prelazi u životinjsku rasu. A ja vam kažem, onaj koji je mislio zlo, neće moći izbeći to. Mnogi će proklinjati dan, kada su pomislili zlo, a ja vam kažem, ja Bog sam došao.

Коментари