JA BOG NEĆU SAMO BITI GOST







    Došlo je vreme, da upoznate, Boga mene. A ja vam kažem, ova ruka što piše ovo, ja njoj protičem kroz vene. A da bi razumeli vi, šta to znači. A ja vam kažem, ona se ne "junači". Ne hvališe se ona, da je ona došla do mene Boga. A ja vam kažem, dva života je ona dala meni Bogu, da bi do mene došla. Ona je moj vojnik bila, moju naredbu, nikad nije odbila, a ja vam kažem, junački se ona borila, da bi čovečanstvo od izumiranja, spasila.
    A ja Bog sam davno rekao, da će se roditi neko i da će spasiti ovaj svet. A ja vam kažem, da ona nije imala ni godina pet, kad je krenula da spašava svet. A ja Bog sam bio u njoj, ona je meni Bogu dala život svoj, a ja vam kažem, za to niko nije znao. Niko za to nije znao, da je moj vojnik ona, a ja vam kažem, mnogo je ona volela mene Boga. I niko nije znao da sam ja Bog u njoj. A ja vam kažem, "ona je imala rana najmanje sto". A nije bilo dovoljno to, a ja vam kažem, rana je na ranu išla, ni jedna rana nju nije zaobišla. I dok ste vi "živeli život svoj", ona vam je davala snage za to. A ja vam kažem, da radi tako, ja Bog sam joj rekao. I niko nije video to i niko nije znao za to. A ja vam kažem, ja Bog sam došao. I ima više od pola veka kako sam došao Bog ja. A ja vam kažem, niko me nije voleo kao ona. Niko me nije voleo kao, ova ruka što piše ovo, a ja vam kažem, zato sam ja Bog i doći mogao.
   Kada se Isus rodio u čoveku tom, znalo se to, a ja vam kažem pre nego što se Isus rodio, mnogo je dece bilo ubijeno, samo da se nebi Isus rodio. I tada sam ja Bog rekao. Nećete znati ni dan ni čas u koji ću doći Bog ja. A ja vam kažem da ima više od pola veka, kako sam došao Bog ja. A ova ruka što piše ovo, ni ona nije znala, da sam ja Bog u njoj. A ja vam kažem, "navikla" je ona na to, ona nezna za drugačiji život. 
   I dok piše ona ova slova, a ja vam kažem, za to je saznala i ona. A volela je ona mene Boga i nije znala da sam ja Bog u njoj, a ja vam kažem, zato je ona od mene Boga dobila "darova mnogo". A jedan od mnogobrojnih darova je taj, ona piše ono što govorim Bog ja. A ja vam kažem, da na "lepe oči", ona nije dobila taj dar. Junački se borila ona, da bi ja Bog, pisao ova slova. A ja vam kažem, niko me nije volio kao ona, ova ruka što piše ova slova.
I niko se nije nadao, da će to žena biti i ovaj svet od izumiranja spasiti, a ja vam kažem, mene Boga niko ne može prevariti.

Коментари