DOŠAO JE I TAJ DAN




      Na prste mogu izbrojiti, koliko je ljudi spremno "za mene Boga život dati". A ja vam kažem, "došao je i taj dan", da svima "darove dam". A obećao sam Bog ja, da ću doći ja, a ja vam kažem, došao sam Bog ja. I uveliko traje, "taj dan" i ima više od pola veka, kako se ja Bog po Zemlji šetam, a ja vam kažem, da niko nije toga svestan.
   A ova ruka što piše ovo, "dala je dva života", za mene Boga, a ja vam kažem, zato ja Bog i mogu pisati ova slova. Dobila je ona od mene Boga dar. Dao sam joj sebe na dar. A ja vam kažem, ona je zaslužila taj dar. Mislila je ona svima dobro, nikom ona nije pomislila zlo, a ja vam kažem, tako se za mene Boga, daje život. A "bojite" se svi vi, za mene Boga život dati, a ja vam kažem, "neki od vas", kosu sa glave će čupati. Kad shvate da kod mene Boga nemaju "plate". A ja vam kažem, svima sam ja Bog dao jednako snage. Da od te snage, svima mislite dobro, a ja vam kažem, ja Bog sam došao. I niko nije svestan tog, da sam ja Bog  došao. I odvojio sam ja Bog, dobro od zla, a ja vam kažem, tako sam obećao, Bog ja. I niko nije svestan tog, da sam ja Bog došao, a ja vam kažem, da ja Bog nisam došao, na ovoj Zemlji, niko ne bi, živ ostao.
   A ova ruka što piše ovo, voli mene Boga mnogo, a ja vam kažem, zato sam ja Bog i doći mogo. I nejasno je vama svima to, niko nije Boga video, a ja vam kažem, koliko ste puta, videli drugog čoveka, toliko ste puta videli mene Boga. A ja Bog volim sve vas i dajem snagu svima vama, a ja vam kažem, ja Bog sam stvorio sve vas.
Dao sam ja Bog svima vama takvu snagu, da telo vaše ima snagu. A ja vam kažem, da možete hodati i po noći i po danu. A dao sam ja vama, takvu snagu, da možete očima svojim, gledati i po noći i po danu. A ja vam kažem, dao sam ja svima jednako tu snagu. Dao sam ja svima još i to da možete pričati non-stop, a ja vam kažem, ja Bog sam vam i za to snagu dao. I mislima svojim da misliti možete. A ja vam kažem, "ja Bog od te snage nisam ni jeo ni pio". A ja vam kažem, mnogo eona sam ja Bog postio. Davao sam ja vama snage za misli vaše, a ja vam kažem, mislili ste šta ste hteli, mene Boga niste voleli. A kad mislite vi i šta god mislite vi, mene Boga molite vi, a ja vam kažem, ja Bog sam vam samo dao snage za vaše misli. I šta god, drugome mislite vi, proizvod tih misli u vaše telo odlazi, a ja vam kažem, da mislima svojim hodate vi. I "onaj", koji drugome misli zlo, proizvod tih misli, odlazi u telo njegovo. A ja vam kažem, od zlih misli, oboli vaše telo.
   A ja Bog sam došao i NOVI ZAKON doneo. A ja vam kažem, vaše misli će direktno ići u vaše telo, "to je vaših ruku delo". Ja Bog samo dajem snagu mislima vašim, a ja vam kažem vi hodate mislima vašim. I šta god da mislite vi, vaše telo pokrećete vi u skladu sa mislima vašim. A ja vam kažem, misli vaše prolaze kroz vene vaše.
I dok se "pitate vi bože gde si ti", a ja vam kažem, ja Bog dajem samo snagu, mislima vašim.
A ja Bog sam došao i NOVI ZAKON doneo. A ja vam kažem, vazduh koji udišete vi, pun je ljubavi.

Коментари