BOŽJI DAR





   Iz "mišje rupe virite vi", kad za mene Boga, treba život dati. A ja vam kažem, bez moje snage niko nemože živeti. Ja Bog sam "prekinuo post" i ja Bog, neću biti "samo gost". A ja vam kažem, mnogo eona sam postio Bog ja.
Šta znači to. Pitat ćete se vi. A ja vam kažem, ja Bog više neću postiti. Od sad ću ja Bog "rujno vino piti". A ja vam kažem, mene Boga niko nemože prevariti.
   Davno sam obećao Bog ja, da ću doći ja. A ja vam kažem, došao sam Bog ja. I niko nije svestan tog, da sam ja Bog došao, a ja vam kažem, niko me nije voleo kao ona. Kao ova ruka što piše ova slova. Ova ruka što piše ova slova, "dva života je dala" za mene Boga. A ja vam kažem, junački se za to borila ona. A davno sam obećao Bog ja, da za sve vas, "darove spremam". A ja vam kažem, došlo je vreme, da svako od vas, dobije od mene Boga dar. A ova ruka što piše ovo, voli mene Boga mnogo. A ja vam kažem, ona je dobila od mene Boga, darova mnogo. Dao sam ja Bog njoj, sebe na dar. A ja vam kažem, ona je zaslužila taj dar. I svako će dobiti dar, a ja vam kažem, u svoje telo će dobiti taj dar. Ko je i koliko, voleo druga svog, ko je i koliko voleo, komšiju svog. A ja vam kažem, takav će dar imati u telu svom. I ko je i koliko voleo tuđu decu i ko je i koliko voleo svoju ženu? A ja vam kažem, takav će dar, imati u svom telu. A obećao sam Bog ja, da za svakoga, spremam dar. A ja vam kažem, došao je taj dan. Došao je taj dan, da svakom od vas dam dar. A ja vam kažem, niko nemože, izbeći svoj dar.
Ja Bog sam došao i NOVI ZAKON doneo. A ja vam kažem, mene Boga niko nemože da laže. A NOVI ZAKON glasi ovako. A ja Bog nisam svako. A ja vam kažem, mene Boga nije voleti lako. U novom zakonu, bit će tako. Ko voli mene Boga, neće biti mučen zbog toga. A ja vam kažem, ne važi više stari zakon.
I NOVI ZAKON još glasi ovako! Ko misli zlo, direktno ide u njegovo telo, a ja vam kažem, to je vaših ruku delo.
   A čekao sam Bog ja, mnogo eona, da bih ja Bog pisao ova slova. A ja vam kažem, niko me nije voleo, kao ona. Niko me nije voleo, kao ona, ova ruka što piše ova slova. A ja vam kažem, mnogo darova je ona, dobila od mene Boga.
  A sad, ko voli mene Boga, dobijat će snagu od mene Boga, a ja vam kažem, ne može niko prevariti mene Boga.
  I pokušat će mnogi reći. Ja tebe bože volim. A ja vam kažem, kad voliš ljude sve, mene Boga voliš najviše. I mnogi će reći, "molili smo se tebi bože"! A ja vam kažem, ako ste za sebe molili, mene Boga niste voleli.
I mnogi će reći, "mnogo sam para dao u dobrotvorne svrhe". A ja vam kažem, da nema svrhe od tog, ako čovek nije sve te ljude volio.
   A sad, svako će dobiti "dar svoj", onaj dar koji je zaslužio. A ja vam kažem, ja Bog sam se svakom odužio, za ono što me je molio.A ova ruka što piše ovo, nju sam tamo slao ja, gde je bila vaša molitva. Ono što ste mislili drugome vi, ona vam je dala snagu, da bi se ostvarile vaše misli, a ja vam kažem, za to ste mene Boga molili. I za šta god ste me molili, ja Bog sam samo davao snagu, za vaše misli. A ja vam kažem, samo za sebe ste molili. Drugome ste mislili zlo, a sebi ste mislili dobro, a ja vam kažem, tako je kancer nastao.

   

Коментари