JA BOG SAM PREKINUO POST




   Voleo sam ja Bog sve vas, a ja vam kažem, neke od vas, prebolio sam Bog ja. Mnogo eona je prošlo, dok ja Bog nisam došao. A ja vam kažem, prekinuo sam ja Bog "post". Mnogo eona sam "postio" Bog ja. A ja vam kažem, niko da voli mene Boga.
   Pre nego što sam ja Bog, stvorio Adama i Evu, stvorio sam ja Bog, planetu Veneru. A ja vam kažem, nisam ja imao ni jednu ženu. Ni jedna žena, nije mene Boga volela. A ja vam kažem, ova ruka što piše ovo, jedino me je ona volele.
   Da bi razumeli vi, ona sad živi život treći, a ja vam kažem, živi život treći i najveći. Dala je ona meni Bogu, života dva, a ja vam kažem, niko me nije voleo, kao ona.
Znate li vi, šta znači to? A ja vam kažem, ja Bog sam došao. A to znači. Da onaj koji ne voli mene Boga, mora otići, od mene Boga. A ja vam kažem, dosta je bilo toga.
I niste vi svesni tog, da sam ja Bog došao. A ja vam kažem, prekinuo sam "post", ja Bog.
Postio sam ja Bog eona mnogo, a ja vam kažem, zato što me niko nije voleo tolikoko mnogo. Kao što me voli, ova ruka što piše ovo, zato sam ja Bog i doći mog'o.
I izčuđavat ćete se vi, kako je Bog mogao doći, a niste ga nigde videli. A ja vam kažem, zato što mene Boga niste voleli.
I dok se pišu ova slova, a ja Bog pišem ova slova. A ja vam kažem. Zato ja Bog mogu pisati ova slova, zato što me toliko mnogo, voli ona. Ova ruka što piše ova slova, dala je meni Bogu dva života. A ja vam kažem, mučena više neće biti ona. Ko pokuša da muči nju, neizlečivu bolest, će imati u svom telu. A ja vam kažem, došlo je vreme, da upoznate Boga mene.
   A da bi razumeli svi. Ja Bog neću više "postiti". A ja vam kažem, ko nevoli mene Boga, životinja će postati zbog toga.
Za "neke" će to biti "šok", a neki će reći, "to je to". A ja vam kažem, ja Bog neću biti samo "gost". A to znači. Da ja Bog neću više postiti, a ja vam kažem, ko ne voli mene Boga, neće se "gostiti". I niste vi svesni, šta znači to. A ja vam kažem, ja Bog sam došao. I niste vi svesni tog, da bez moje snage, ne može živeti niko. A ja vam kažem, ne može više mučiti, niko nikog.

Коментари