DOŠLO JE VREME DA UPOZNATE BOGA MENE

         DOŠLO JE VREME DA UPOZNATE BOGA MENE


   Pre mnogo eona, dok Zemlja još nije bila stvorena, a ja vam kažem, ja Bog sam bio kao "mala mrva". Nisam se na to obazirao ja, a ja vam kažem, svima sam dobro, mislio ja. Sretan sam bio, kad sam drugima dobro mislio, a ja vam kažem, na sebe nisam mislio. Najsrećniji sam bio, kad na sebe, nisam mislio, a ja vam kažem, niko me nije volio. Nisam se ja obazirao na to. A ja vam kažem, sve više sam snage imao.  I video sam ja, da sve više snage imam ja, a ja vam kažem, nisam stario ja. Oni koji nisu voleli mene, imali su te probleme, a ja vam kažem, morali su otići od Boga mene.
Starili su oni i umirali su oni, a ja vam kažem, mene Boga oni nisu mogli volit. Nisu oni znali "bili su mali", a ja vam kažem, za mene Boga, oni nisu znali.
  Gledao sam ja sve to, a ja vam kažem, nisam im mogao pomoći ni ja Bog. U njihovim venama je proradio "crv", a ja vam kažem, crv je pravio "slatku krv". Od te slatke krvi, stvarali su se crvi, a ja vam kažem, trčali su oni, ko će biti prvi. Uzdizali su se oni i hvalili su se oni, a ja vam kažem, mene Boga nisu mogli volit. Zaslepljeni su bili s tim,  nisu jedno drugo mogli gledati očima svojim, a ja vam kažem, meni Bogu su rekli, ti se skloni. Sklonio sam se ja, nisam imao drugog izbora, a ja vam kažem, oteran sam bio Bog ja, sa Saturna. Kada sam sa Saturna otišao Bog ja, a ja vam kažem, na Saturnu je nastala, pustoš i tama.
   Gledao sam sve to ja i nisam im mogao pomoći Bog ja. A ja vam kažem, na Saturnu je nastala, prava drama. Životinje su bili oni, a ja vam kažem, da toga nisu bili svesni oni. Glad ih je mučila, a ja vam kažem, jedno drugo su pojeli oni. Nije im imao ko snage dati, a ja vam kažem, mene Boga su sa Saturna oterali. Otišao sam ja od njih, nisu oni za to marili. A ja vam kažem, mene Boga oni, nisu mogli prevariti. Stvarao sam ja život novi, a ja vam kažem, neko se počeo umiljavat meni Bogu. Poveo sam ja njega sa sobom i dao snage njemu. A ja vam kažem, nisu znali za tu "teoremu".
Nisu oni znali, da kad se pokaje neko, od Boga nesme otići daleko, a ja vam kažem, pokajao se neko i to je porek'o. Čim je dobio snage moje, počeo je da smišlja "šeme svoje". A ja vam kažem zato Saturn ima, satelite svoje. Koje kruže oko njega, a ja vam kažem, toliko su puta hteli prevariti, mene Boga.

Коментари