BOG SVE VIDI I SVE ZNA

BOG SVE VIDI I SVE ZNA



   U udobnosti vašeg doma, "mislite sad imate san snova". A ja vam kažem, niko ne može prevariti, mene Boga. Napravili ste velike kuće vi. A ja vam kažem, zato ne možete dugo živeti. Neko će reći; "zar da živim, kao prosjak na ulici". A ja vam kažem, mene Boga niko ne može prevariti. I dok je vama bitno samo to "materijalno", a ja vam kažem, za to sam vam ja Bog, samo snagu davao. Samo ste na materijalne stvari mislili, a ja vam kažem, to ste i dobili. Jedno drugo niste voleli, a ja vam kažem, mene Boga niste voleli. Nije vam bio važan, ljudski život, a ja vam kažem, "onaj dlakavi" se samo naslađivao. "Sladio se on", uživao je on, terajući vas, da mislite zlo, a ja vam kažem, za vaše "misli", ja Bog sam vam samo, snagu davao.
   U velikoj nedoumici ste vi, kad za mene Boga treba, "život dati". A ja vam kažem, zato ste i umirali. Za mene Boga se život daje tako. Ne misliš zlo, nikome nikako. A ja vam kažem, ne umirete vi, samo na viši nivo svesti, prelazite vi.
   A da bi razumeli vi, zašto tako kratko, živite vi. A ja vam kažem, od vaših "misli", vaše telo živi. I šta god da mislite vi, ja Bog vam samo dajem snagu, za vaše "misli".
  Kad mislite vi, vaše misli, "izgaraju" iz vas, a ja vam kažem, došao je i taj čas. Završio se još jedan eon i započeo je novi eon, a ja vam kažem, uništen je demon.
   A ova ruka što piše ovo, mene Boga voli mnogo. A ja vam kažem, junački se borila ona, da bih ja Bog, pisao ova slova. U njoj je uništeno, veliko zlo, a ja vam kažem, njoj nije  bilo ni malo lako. Dala je ona za mene Boga, dva života. A ja vam kažem, zlo nikom nije pomislila ona. A ja Bog sam bio u njoj, za to niko nije znao. A ja vam kažem, ni demon za to nije znao. Mučio je on nju i danju i noću, a ja vam kažem, izdržala je ona, torturu tu. Nikom ona nije pomislila zlo, a demon ju je terao na to. Terao je on nju i stavljao na teške muke, a ja vam kažem, ona je izdržala te muke. A ja Bog sam joj sve više snage davao, a ja vam kažem, niko za to nije znao. Sve se to dešavalo u telu njenom, a ja vam kažem, uništen je demon.
   I pitat ćete se vi. Kako i kad? a ja vam kažem, ona nije zlo pomislila nikom nikad. A ja Bog, sve vidim i sve znam. A ja vam kažem, ne ponovilo se nikad. A da biste razumeli vi, ova ruka što piše ovo, ne može zlo nikom pomiosliti. A ja vam kažem, zato ona za "mojim stolom sedi". I dok vi čekate  mene Boga, da dođem ja. A ja vam kažem, došao sam Bog ja. I svi čekate Boga mene, a ja vam kažem, niko ne može živeti bez Boga mene. I svi vi čekate dolazak moj. A ja vam kažem, ja Bog sam došao. I nek bude jasno svima, ja Bog sam čekao eonima, da dođem ja. A ja vam kažem, planete u Svemiru bezživotno stoje, kao dokaz, slabosti moje.

Коментари