VANZEMALJCI


                                                          VANZEMALJCI


   Mnogi dokazi postoje, da vanzemaljci postoje, a ja vam kažem, oni imaju "navike svoje". Nisu oni hteli da se "muče", a ja vam kažem, oni nemaju ni "papuče". Hodaju oni, goli i bosi, a ja vam kažem, ni kosu na glavi, nemaju oni.

   Živeli su oni, kao ljudi, a ja vam kažem, mene Boga su oni, hteli "pravit ludim". Nisu oni hteli ništa da rade, a hteli su da imaju znanja, zato imaju tako velike glave. A ja vam kažem, mene Boga su "izbili" iz svoje glave.
   Pre mnogo eona, na Marsu su živeli oni, a ja vam kažem, mene Boga oni nisu mogli volit. Mržnja je rasla među njima, a ja vam kažem, ja Bog sam davao snagu njima. Sve više su tražili oni, jedno drugo, nisu mogli volit, a ja vam kažem, meni Bogu su rekli, ti se "skloni". Otišao sam od njih ja, mene Boga oni nisu mogli, "očima gledat". A ja vam kažem, smejali su se oni meni "iza leđa". Podsmevali su se oni meni, a ja vam kažem, zato oni sad na Zemlju, ne smeju sletiti. A hteli su oni da lete nebom, a ja vam kažem, hteli su zauzeti moje mesto. Kad su se domogli moje snage, mislili su, niko neće da sazna za to, a ja vam kažem, mene Boga nisu voleli ni malo. Sad se bore za to oni, "njima pod petama gori". A ja vam kažem, da izumiru oni. Nestaju oni, a ja vam kažem, jedno drugo oni, nisu mogli volit. Nisu oni mogli voleti mene Boga. A ja vam kažem, izumiru oni, zbog toga. A znao sam to ja, a ja vam kažem, njih je ostalo samo, "nekolicina".
    Izumiru oni i toga su svesni oni, a ja vam kažem, zato na Zemlju sleću oni. A kad slete na Zelju oni i udahnu vazduh, umiru oni, a ja vam kažem, vazduh im pluća "razori". A rekao sam im ja, "doći će dan", kad mene Boga nećete moći moliti ni za šta. A ja vam kažem, nisu hteli mene Boga slušat. Davno sam ja Bog njima rekao, bez moje snage, nećete moći izdržati, a ja vam kažem, meni Bogu su rekli, "mi možemo sami".
   "Pustio" sam ja Bog njih i otišao sam od njih, a ja vam kažem, zato su oni postali zeleni. "Proradio je u njihovim venama "crv", zato oni imaju zelenu krv. A ja vam kažem, nisu oni hteli mene Boga slušat, hteli su mene Boga "kušat".
   A sad, ovako "kod njih stvari stoje", a ja vam kažem, oni jedva "na svojim nogama stoje". A razmnožavaju se oni tako. "Gledaju oni kroz staklo". A ja vam kažem, ne dodiruju se oni, nikako. Misle oni tako, zašto da se oni "muče" još i za to. A ja vam kažem, hteli su oni da im komjuter, uradi sve to. I pronašli su oni, kako dete iz epruvete da se rodi. A ja vam kažem, zato polne organe nemaju oni. Njima je to bilo ispod časti, sa ženom "spavati". A ja vam kažem, mene Boga za to, nisu prestali molit. Dao sam ja njima ono što su tražili oni, a ja vam kažem, da izumiru oni.
   A uzdizali su se oni, naprednu tehnologiju imaju oni. A ja vam kažem, mene Boga za to, nisu prestali molit. I nisu oni voleli jedno drugo. A ja vam kažem, nisu znali, da bez moje snage oni nemogu živeti dugo. I lete oni, s jednog kraja neba na drugi. A ja vam kažem, hteli su oni mene Boga, "pravit ludim". A ja Bog sam im za to snage dao, a ja vam kažem, za njihove "misli", ja Bog sam im samo, snage dao. 

Коментари