OD ČEGA ŽIVI TELO VAŠE







                 OD ČEGA ŽIVI TELO VAŠE


   Niko ne razmišlja o tom, koliko je "glava palo", da bih ja Bog došao. I mnogima nije jasno to, a ja Bog sam dao snage, svima jednako. A ja vam kažem, da sa snagom tom, niko nema pravo, mučiti nikog. I nema pravo niko, zlo misliti nikom, a ja vam kažem, zato dugo, nemože živeti niko.
    A ta snaga, koju sam svima jednako dao, može se samo upotrebiti za to, da se drugima misli dobro. A ja vam kažem, zato se i imiralo toliko. A onaj koji je mislio zlo, potrošio je snagu za to, a ja vam kažem, svoju snagu nije mogao obnoviti zbog tog, zato što je mislio zlo.
   A vaše telo bez moje snage, ne vredi ništa, a ja vam kažem, snagu koju imate vi, samo dobrim mislima, možete obnoviti. Kad mislite zlo, trošite snagu zbog tog. A ja vam kažem, sve manje imate snage zbog tog. I niste vi svesni tog, koliko vam je snage ostalo, a ja vam kažem, što manje snage imate vi, sve više starite vi. Sve više starite vi i sve manje snage imate vi. A ja vam kažem, "taj put" ste izabrali sami.
   I dok vi jedni drugima, mislite zlo i "gazite jedan preko drugog, a ja vam kažem, sve manje imate snage zbog tog. I vidite vi, da starite vi i još nećete zlo, prestati misliti. A ja vam kažem, jedan drugog, gledate vi, kako starite vi. I niste vi svesni tog, da starite zbog tog, zato što jedan drugome mislite zlo. A ja vam kažem, ja Bog sam svima, jednako snage dao. A svima sam ja, jednako snage dao, da od te snage, jedan drugome, mislite dobro. A ja vam kažem, da svi zavisite, jedan od drugog. I živite svi vi, od tuđih misli. A ja vam kažem, vaš život zavisi od tuđih misli. I niko nemože sebe da vidi i niko nemože, sam za sebe da misli. A ja vam kažem, onaj koji samo na sebe misli, drugome zlo misli. Onaj koji samo na sebe misli, drugome neda da živi. A ja vam kažem,  da troši snagu na to, a nezna, koliko mu je snage, ostalo. Onaj koji misli samo na sebe, drugima nije dao ništa. A ja vam kažem, meni Bogu nije dao ništa.
   A kad misliš dobro svima, kod mene Boga "blaga imaš". A ja vam kažem, ja Bog, mnogo snage imam. I kad misliš dobro svima, tada mene Boga u svom telu imaš. A ja vam kažem, ja Bog samo dajem snagu vašim mislima. A kad volite ljude sve, one dobre i one loše. A ja vam kažem, od mene Boga, dobijate darove. 
   A niste vi svesni tog, da ste od mene Boga, već darove dobili, da hodati znate i da misliti znate. A ja vam kažem, samo što pomislite na to, vi već hodate brzo. I nemorate vi učiti to, ja Bog sam vam dao dar zato i nije mi žao. A kad hoćete da pričate vi i taj dar ste od mene Boga dobili. A ja vam kažem, samo što pomislite na to, vi već govorite tečno. A mnogo sam ja darova, spremio za vas, a ja vam kažem, niko nije hteo mene Boga da sluša.
   A ova ruka što piše ovo, voli mene Boga mnogo. A ja vam kažem, dobila je ona od mene Boga taj dar, da ovako pisati zna. I kad pomisli ona da piše ona, a na svaku temu, zna da piše ona, a ja vam kažem, mene Boga mnogo voli ona.
   I kad pomisliš ti, da treba nešto, da uradiš, pokrećeš svoje telo, a ne misliš na to da pokrećeš, svoje telo. A dao sam ja jednako svima da misliti zna. A ja vam kažem, ja Bog sam samo dao snagu, vašim mislima. I šta god, mislite vi, ja Bog vam dajem samo snagu za vaše misli. A ja vam kažem, proizvod vaših misli u vaše telo odlazi. 
   A ova ruka što piše ovo, žestoko se ona borila, da bih ja Bog pisao ovo, ja vam kažem, ja Bog sam napisao, svako ovo slovo.






Коментари