OD BOGA NIKO NEMOŽE POBEĆI



         OD BOGA NIKO NE MOŽE POBEĆI


   Mnogo puta ste se pitali vi, kad ću ja Bog doći, a ja vam kažem ja Bog gledam, kroz vaše oči. I niste vi mogli ni predpostaviti, da ja Bog u telu vašem živim, a ja vam kažem, dok god ste živi, ja Bog u telu vašem živim. I mnogo puta ste se pitali vi, zašto starite i umirete vi, a ja vam kažem, bili ste "mali" niste mogli shvatiti.
   Mnogo eona pre, nego što se Isus rodio, ja Bog sam "vodu nosio", a ja vam kažem, tada sam ja "vodonoša bio." Davao sam ja "vode" svima, a ja vam kažem, tada je "vladala zima". Tada ljudi nisu imali, ni kuću ni dom, a ja vam kažem, "vodonoša" sam ja Bog bio u vreme to. Tražili su oni "vode" i pili su koliko ko može i koliko ko ne može. A ja vam kažem, bili su "mali" nisu znali. Živeli su oni tako, nisu imali nikakav zakon. A ja vam kažem, uzimao je ko je šta i od koga hteo, niko buniti se nije znao, a nije ni smeo. Ko je bio fizički jači, slabiji se morao povlačit. A ja vam kažem, da nisu oni ni znali, kako im "rade" unutrašnji organi. A nisu ni oni znali, ni da imaju kosu na glavi, a ja vam kažem, nisu znali, bili su "mali".
   Njihove misli bile su takve, ono što su videli, "daj mi to" i nisu odustajali od tog, a ja vam kažem, za njihove misli, ja Bog sam im snage davao. Nisu oni znali, ništa da misle, a ja vam kažem, jeli su i pili, dok im stomak ne "svisne". A davao sam ja njima vode, a ja vam kažem, "pili su i prosipali i još nisu hteli, nikom ništa dati. A kad su ugledali ženu, nisu mogli odolit telu njenom, a ja vam kažem, nisu imali čak ni tremu. A nisu oni imali orgazam, za njih je to bio događaj, a ja vam kažem muškarci nisu znali da su u polnom organu, spermu imali. Deca su se rađala, a da nisu znali, da su očevi postali, a ja vam kažem, nisu oni znali, ni da su bili "mali".
   A ja Bog sam bio u svakom od njih, ko je koliko hteo, "vode je pio", a ja vam kažem, niko za nikog brinuti nije htio. Rađali su se oni i umirali su oni, a ja vam kažem, toga nisu bili svesni oni.
   Tako su živeli, dok se Isus nije rodio, a ja vam kažem, sve njih je on volio. Voleo je on sve njih, mene Boga je molio on za njih. A ja vam kažem, čudili su se oni čudu tom, a mene Boga je svako zamišljao na način svoj.
   Prepričavale su se priče, mnogo godina posle tog, dok nije napisano prvo slovo, a ja vam kažem, još mnogo godina je prošlo, dok nije napisano, zadnje slovo.
   A samo pre godina sto, pola sveta nije znalo napisati ni jedno slovo, a ja vam kažem, nisu se oni brinuli zbog tog, njima je tako bilo dobro. Tako su mislili oni, a ja vam kažem, ja sam im samo davao snagu, mislima njihovim.
   I šta god mislite vi, ja Bog samo dajem snagu mislima vašim, a ja vam kažem, proizvod vaših misli u vaše telo odlazi. I od proizvoda vaših misli, vaše telo pokrećete vi, a ja vam kažem, ja Bog vam samo dajem snagu za vaše misli. I ja Bog sam u svakom čoveku i dajem snagu svakom čoveku. A ja vam kažem, "da nećete preći ovu reku, dok ne budete mogli sami sebi reći. Sve što imam dajem tebi bože toliko te volim bože".
   I ja Bog sam u svakom čoveku i dajem snagu mislima vašim, a ja vam kažem, mnogi protiv ovih reči "ustat će".
PETROVIĆ SLAVICA

Коментари