KOLIKO JE OPASNO ZLO MISLITI




                       KOLIKO JE OPASNO ZLO MISLITI


   U vreme to, kad se Isus rodio, vladala je kuga i kolera. A ja vam kažem, svako je "terao svoga kera". Svako je mislio tako, kako bi onog "satro" koji mu se "zameri". A ja vam kažem, oni nisu znali, "bili su mali". Nisu oni mogli shvatiti to, da kad misle jedno drugom zlo, da se ostvaruje to. A ja vam kažem, kuga i kolera je stvorena tako. I nisu oni bili svesni tog, da kad misle jedno drugom zlo, da šire zlo i da se ostvaruje to. A ja vam kažem, kuga i kolera je zamalo, uništila ljudski rod.
   Isus nije mogao, gledati sve to, pa je mene Boga, molio ovako. A ja vam kažem, uistinu je bilo tako. Ima li neko, da pomogne ljudima ovim, mene sve to "jako boli". Gledao je on sve to, kuga i kolera je "kosila" sve pred sobom. A ja vam kažem, malo je "falilo" da izumre ljudski rod. Nisu oni bili svesni tog, sve više su, jedni drugima mislili zlo, a ja vam kažem, kolera i kuga je uzimala, "danak svoj". I što su oni sve više, jedno drugom mislili zlo, sve više su umirali zbog tog. A ja vam kažem, dete u utrobi majke, da se rodi, sve manje je šanse imalo, zbog tog. Umiralo se na svakom koraku u kući i na "sokaku", a ja vam kažem, nisu oni mogli shvstiti to, da su od sopstvenih misli, umirali zbog tog. I nisu oni mogli shvatiti to, šta god da misle oni, da se ostvaruje to, a ja vam kažem, dok zlo nije "ispucalo" zadnji atom snage, kuga i kolera je vladala u vreme to. I onoliko koliko se smislilo zlo, kuga i kolera je vladala toliko dugo. A ja vam kažem, nisu oni bili svesni tog. I nisu oni mogli, razumeti to, da kad misle, jedno drugom dobro, da nebi umirali zbog tog. A ja vam kažem, oni nisu mogli, razumeti to. Nisu oni mogli shvatiti to, da kad jedno drugome misle zlo, da se i ostvaruje to. A ja vam kažem, samo ono što su videli oni, pridavali su veliku važnost, "tom". I nisu oni mogli videti svoje misli, niti tuđe misli. A ja vam kažem, kad su videli oni, niko im više nije mogao pomoći. Niko im nije mogao pomoći, "kad to vide njihove oči", a ja vam kažem, ni ja Bog im nisam mogao pomoći.
   A nisu oni, voleli Boga mene, niko nije "mario" za Boga mene. A ja vam kažem, niko se nije, setio Boga mene. I gledali su oni, jedno u drugo i zlo mislili jedno drugom,a ja vam kažem, nisu voleli, jedno drugo.
   A kada se Isus rodio, on nije mogao, "gledati sve to", mene Boga je molio, ovako. Ima li neko ko može pomoći ljudima ovim, za sebe ja ne molim, a ja vam kažem, dobro je mislio, ljudima ovim. Dobro je on mislio, svima njima i voleo je on sve njih, a ja vam kažem, "svojim hlebom" on je "hranio" sve njih. Oporavili su se oni od, kolere i kuge. A ja vam kažem, počeli su oni tome da se čude. A Isus je dobro mislio svima, "davao je hleba" dobrima i lošima, a ja vam kažem, "stali su oni na noge svoje, mislili su, sad im niko ništa nemože". Dobili su oni snage moje, a ja vam kažem, "jeli su oni hleb iz ruke moje". Jeli su oni hleb iz ruke moje, a ja vam kažem i zabijali nož u "srce moje". Što sam im više "hleba" davao ja, sve više su mislili zla. A ja vam kažem, da tako radi, Isusu sam rekao Bog ja.
   Tada su krenule "žurke, na ražnju su pekli, jedni druge". A ja  vam kažem, "očima nisu mogli gledati jedni druge". Od tada, pa sve do danas, niko nije saznao za taj "jadac". Kad se jedno drugom misli zlo, nemože se živeti dugo. I nisu oni znali za to, a ja vam kažem, ko misli zlo, nemože živeti dugo. I nisu oni znali za to, snagu koju sam im dao, da se nemože upotrebiti za ništa drugo, nego da se drugima misli dobro. Nisu oni mogli shvatiti to, a ja vam kažem, ja Bog sam došao.


Коментари