KAKO SE VOLI BOG


                         KAKO SE VOLI BOG


   Voleti mene Boga, nema ništa lepše od toga. A ja vam kažem, nije lako voleti, mene Boga. Kad voliš sve ljude i one, koji te "kude", tada najviše voliš mene Boga. A ja vama kažem, odričeš se mnogo toga.
   A ova ruka što piše ovo, voli mene Boga mnogo. A ja vam kažem, ja Bog ne bih, napisao ni jedno ovo slovo, da me ona nije volela, toliko mnogo. Odrekla se ona svoga "hleba", a ja vam kažem, "ni mrvicu toga hleba", ona nije pojela. Mislila je ona svima vama dobro, a na sebe  nije mislila ona. A ja vam kažem, zato za "mojim stolom sedi ona". Za mojim stolom sedi ona i piše ova slova. A ja vam kažem, niko me nije voleo, kao ona. Za mojim stolom sedi ona, a ja vam kažem, mnogo snage ima ona. I razmišljat ćete vi, šta to znači. A ja vam kažem, da nije jači, onaj koji, prednjači.

   Uprostit ču ja sad reči ove. A ja vam kažem, da bi razumeli i oni, koji mene Boga ne vole.
   Mislila je ona svima vama dobro, od tih misli, svako od vas se roditi mogo. A ja vam kažem, ja sam joj zato, sto puta više snage dao. Od te snage, "ni jednu mrvicu" ona nije zadržala za sebe. A ja vam kažem, ja Bog sam joj dao sebe. Volela je ona sve vas i slušala, moj glas. A ja vam kažem, zlo nikom nije pomislila, nikom od vas. Nije ona ljubomorna bila, to ona od nikog nije krila. A ja vam kažem, od mene Boga, mnogo je snage dobila. I gde god je ona bila, svima je ona dobro mislila. A ja vam kažem, gde god je ona bila, isterana je bila. I nije ona "marila" za to, a ja vam kažem, da radi tako, ja Bog sam joj rekao. Ostajala je bez ičega ona, a toliko je imala snage ona. A ja vam kažem, nikom nije zlo pomislila ona. I dok ste se vi uzdizali pred njom, a ja vam kažem, ona vam je dala snage za to. Da radi tako, ja Bog sam joj rekao. I dok ste se vi hvalili, pred njom, kako imate kuću i dom. A ja vam kažem, meni Bogu je rekla, samo kad si ti bože, samnom. Teško je živela ona, bez ičega je ostajala ona. A ja vam kažem, zato što je volela mene Boga. I dok ste vi "punu kuću imali", a ja vam kažem, za nju se niste "zanimali".
   A "trčala" je ona, sve do NOVOG ZAKONA, a ja vam kažem, predaha nije imala ona. Trčala je ona, kad god sam ja Bog rekao. A ja vam kažem, pred vas sam ja Bog "klekao"i molio vas. Molio sam ja vas, ona ima najmanje, "rana sto", a ja vam kažem, okretali ste glavu od mene, nije vas to zanimalo. I molio sam ja vas i "klekao" sam ja pred vas, a ja vam kažem, ona je trčala za vas. Svako od vas je mislio tako, "daj samo meni", a ona je "trčala" nije imala predaha. A ja vam kažem, snagu je davala svima vama. Od toga ste živeli vi, a ja vam kažem, mene Boga niko nemože prevariti. A tražili ste vi "mnogo toga". A ja vam kažem, do NOVOG ZAKONA, ona nije imala odmora. Svo zlo se zaustavljalo u njoj. A ja vam kažem, niko od vas "ni malim prstom, nije mrdnuo". I izdržala je sve to ona do NOVOG ZAKONA. A ja vam kažem, "naboj je pukao". NOVI ZAKON je došao, kad je "naboj pukao", a ja vam kažem, naboj je u njenom telu, pukao. Veliko zlo je uništeno u njoj, a ja vam kažem, niko nije znao za to. Tada sam ja Bog, rekao njoj, veliko zlo je uništeno. A ja vam kažem, od tada ona "sedi, za mojim stolom". I zna ona, sve što znam i Bog ja, a ja vam kažem, junački se ona za to, borila.

Коментари