KAKO JE ISUS BIO RAZAPET



               KAKO JE ISUS BIO RAZAPET


   U to vreme, kad je Isus razapet bio, niko nikog nije volio. A ja vam kažem, mene Boga niko nije volio. A Isus je voleo sve njih, a ja vam kažem, voleo je i njih, koji su ga razapeli. Dopustio je on njima, da oni muče njega, a ja vam kažem, davao im je "svoga hleba". Svojim hlebom je hranio Isus njih, a ja vam kažem, svi do jednog su ga mučili.
   U to vreme, ljudi su živeli tako, ono što su videli, to im je bio zakon. Nisu oni znali, niti su se prošlosti sećali, a ja vam kažem, bili su "mali". I nisu oni mogli shvatiti to, da mislima svojim ubijaju jedan drugog, a ja vam kažem, nisu voleli jedan drugog. Život se njima sastojao od tog, ono što su videli, dana tog, a ja vam kažem, nisu znali, da postojim ja Bog. A dobijali su oni snage, od Boga mene. A ja vam kažem, nisu oni mogli razumeti to, da im snagu dajem ja Bog. I nisu oni mogli shvatiti to, da proizvod njihovih misli, pokreće njihovo telo, a ja vam kažem, da oni nisu mogli shvatiti to, da je to "njihovih ruku delo." Njihov um nije mogao shvatiti to, da kad misle drugome zlo, da nemogu živeti dugo, zbog tog. A ja vam kažem, nisu oni razumeli to, oni nisu videli to. I dok se "iznad njihovih glava, valjalo zlo", oni nisu videli to. A ja vam kažem, kad je zlo bilo učinjeno, tada su oni videli to. Tada im nisam mogao pomoći ja, a toliko su molili mene Boga. A ja vam kažem, stvorili su oni u telu svom, životinjski nagon. I nisu oni bili svesni tog, a ja vam kažem, do njih ja Bog nisam mogao dopreti, nikako. U njihovom telu, je otpočeo proces taj, a ja vam kažem, počeli su stariti oni i sve više na životinje, lićili su oni. Na dve noge, nisu mogli ići oni, životinjski nagon u njihovom telu, savijao je kičmu njima. A ja vam kažem, dok kičma njihova ne poprimi životinjski oblik kičme, bolove velike, imali su oni u svojim telima. I kad počne proces taj, a od zlih misli, stvara se životinjski nagon u čoveku, a ja vam kažem, savija, lomi i kida, dok čovek ne postane životinja. I ko misli drugome zlo, nemože izbeći to, a ja vam kažem, oni nisu bili svesni tog. Nisu oni mogli razumeti to, a ja vam kažem, nemogu vam reći blaže, "mnogo je glava palo" na ispitu tom.
   I možete reći, šta god hoćete vi, a ja vam kažem, ko misli zlo, životinja će postati. I možete misliti, šta god hoćete vi, a ja vam kažem, ja Bog dajem samo snagu za vaše misli.
    A ova ruka što piše ovo, voli mene Boga mnogo, a ja vam kažem, sretan sam Bog ja što me ona toliko volela.
PETROVIĆ SLAVICA

Коментари