DOŠAO JE NOVI ZAKON

                 
                  СТАО ЈЕ НОВИ ЗАКОН


   Došlo je do preokreta velikog, a ja vam kažem, ova slova se pišu rukom "čeličnom". Niste vi ni svesni tog, da je došlo do preokreta velikog, a ja vam kažem, ova slova pišem ja Bog. Ja Bog sam došao. A obećao sam ja, da ću doći ja, a ja vam kažem, odvojio sam Bog ja,  dobro od zla. Tako sam obećao ja, a ja vam kažem, da niko nije svestan toga.
   Svi vi čekate mene Boga, da ću doći ja i da ću stati pred vas. A ja vam kažem, tako nikad neću doći ja. A ima i onih, koji čekaju mene Boga, samo radi toga, da ih izlečim ja. A ja vam kažem, nemože niko prevariti mene Boga. A oni koji čekaju mene Boga i da im bude oprošteno zbog toga. A ja vam kažem, odvojio sam ja dobro od zla. I obečao sam tako ja, da ću odvojiti dobro od zla. A ja vam kažem, došao sam Bog ja. I niko nije svestan toga, da sam ja Bog došao. A ja vam kažem, da sam ja Bog došao i NOVI ZAKON doneo. A NOVI ZAKON kaže ovako, sto puta ćeš više dobiti tako. A ja vam kažem, ono što mislite drugome vi, sto puta više toga, ćete dobiti. I ne pomišljate na to vi, da zbog toga tako živite vi. A ja vam kažem, mene Boga niko ne može prevariti. A došao sam Bog ja i mnogi nesmeju mene Boga u oči pogledat. A ja vam kažem, NOVI ZAKON, sam doneo ja.
   I izčuđavat ćete se vi, otkud Bog da ovako govori. A ja vam kažem, mene Boga niko ne može prevariti. I dok "vodite trku vi", da u svemu budete prvi. A ja vam kažem, ja Bog sam svima vama u krvi. I dajem snagu svima vama, a ja vam kažem, dajem snagu vašim mislima.
   A ja Bog sam došao i NOVI ZAKON je samnom došao. A ja vam kažem, da niste toga svesni vi, da ja Bog u svakom čoveku živim. I niste vi svesni tog, da sam ja Bog došao. A ja vam kažem,  šta god drugome mislite vi, sto puta više toga, ćete dobiti. I nije vama "ni na kraj pameti", da od moje snage, živite svi. A ja vam kažem, mene Boga niko ne može prevariti. I neće se ovo, svideti mnogima, a ja vam kažem, ja Bog dajem samo snagu, vašim mislima. I neslutite vi, da ja Bog, u svakom čoveku živim. A ja vam kažem, bez moje snage, nebi mogli ni jedan korak napraviti. I nebi mogli vi, ni jednu reč izgovoriti. A ja vam kažem, mene Boga niko ne može prevariti. A ja Bog vam dajem snagu, da možete ujutro, oči otvoriti. A ja vam kažem, bez moje snage nebi mogli, ni jednu reč prozboriti. 
А ја, Боже, волим вас све и дајем вам снагу и кажем вам, дошло је време да познате Бога за мене.
А ви сте помислили: „Бог ће доћи и стати на ваш кров“. И кажем вам, ја сам Бог у сваком човеку. И дошло је време да упознате Бога. И кажем вам, ова рука која ово пише, трчим јој кроз вене. И борила се јуначки, да ми Бог дође. И кажем ти, дала је два живота, за мене Боже.
   И дао сам Богу једнаку снагу свима, чак и њој. И кажем вам, сви су имали прилику да ми Бог може доћи. И подједнако сам ја Бог дао снагу свима, да из те снаге о свима добро мислите. И кажем вам, само за то могла би се употребити снага. А ви тога нисте били свесни, да кад помислите на другога са том снагом, умрете због тога. И кажем вам, Бог је дошао. И одвојио сам Бога, добра од зла. И кажем вам, нико тога није свестан.

Коментари