BIBLIJA

                                               
                                                              BIBLIJA


   Bibliju ste svi vi, manje-više pročitali. A ja vam kažem, pisana je tako, kako je kome "pasalo". I svako je na svoj način, zamišljao mene Boga. A ja vam kažem, niko se nije "držao" toga. Niko se nije držao toga, da voli mene Boga. A ja vam kažem, mnogo je izrečeno reči, koliko volite Boga.
   Mnogi su držali "oružje u ruci" i molili, mene Boga. A ja vam kažem, ubijali ste jedan, drugoga, niste voleli mene Boga. A ja sam vam samo dao snage, za misli vaše. A ja vam kažem, nekima ovo neće da "paše". I niste vi bili svesni tog, kad ste ubijali jedan drugog. A ja vam kažem, niste znali, bili ste "mali". I niste vi bili svesni tog, kad "mrzite" jedan, drugog, da ne možete živeti dugo. A ja vam kažem, niste voleli, jedan drugog. I niste vi znali, da od tuđih misli, živite svi, a jedan drugog ste ubijali. A ja vam kažem, niste znali, da niko ne može, sam za sebe misliti.
   I niko ne može da vidi sam sebe i niko ne može, da misli sam za sebe. A ja vam kažem, mislili ste samo na sebe. I niko nije bio svestan tog, da kad drugome mislite zlo, ne možete živeti dugo. A ja vam kažem, niste voleli jedno drugo. 
   A ja Bog ne mislim na sebe, ja Bog dajem snagu svima, a ja vam kažem, ja Bog samo dajem snagu, vašim mislima. A snaga, koju sam vam dao, može se upotrebiti samo za to, da se drugome misli dobro. A ja vam kažem, "mnogo je glava palo" da bih ja Bog ove reči pisao.
   I mnogima ovo, neće bit po volji, a ja vam kažem, ne može svako mene Boga volit. A ja Bog dajem snage, onome ko me voli i ko me ne voli. A ja vam kažem, da bi se život živeo, postoje zakoni. Da bi čovek mogao živeti, raditi i kretati se, mora svima dobro misliti, a ja vam kažem, čovek sve vidi oko sebe, a sebe ne može da vidi. I šta god da čovek vidi, njegove misli deluju, na sve što vidi. A ja vam kažem, od proizvoda tih misli, čovek živi. I sve što čovek misli u njegovo telo odlazi. A ja vam kažem, od proizvoda tih misli, telo čoveka živi. I šta god mislite vi, vaše telo se kreće u skladu sa mislima vašim, a ja vam kažem, proizvod tih misli u telo vaše odlazi. 
   A u svakom poslu, koji radite vi, postoje pravila i zakoni, a ja vam kažem, mene Boga niko ne može prevariti. I možete reći, šta god hoćete vi, a ja vam kažem, vaše telo od vaših misli živi. I možete misliti šta god hoćete vi. A ja vam kažem, kad mislite zlo, ne možete živeti dugo. Onaj koji misli zlo, životinja će postati zbog tog. A ja vam kažem, "taj film sam ja Bog, mnogo puta gledao". Gledao sam Bog ja, a u svakom čoveku sam Bog ja. A ja vam kažem, u vašem telu se stvara taj nagon. Kad mislite zlo, u vašem telu se stvara životinjski nagon, a ja vam kažem, starite vi i više na čoveka ne ličite vi. Mnogima je iskrivljena kičma i "nemogu uspravno stajati", a ja vam kažem, životinje, na četiri noge hodaju. I niste toga svesni vi, zato vas kičma i boli. Životinjski nagon, dobijate vi , zato vam se kičma i krivi. A ja vam kažem, kod mnogih životinja kičma u vodoravnom položaju "stoji". I niste toga svesni vi, kad zlo mislite vi, a ja vam kažem, u svom telu stvarate životinjski nagon, zato kao čovek ne možete dugo živeti.
   A mnogo puta, sam ja Bog, "gledao taj film" a ja vam kažem, mene Boga niko ne može prevariti. I budite sretni vi, što ste se mogli, kao čovek roditi.

Коментари