ODAKLE POTIČU VANZEMALJCI



    ODAKLE POTIČU VANZEMALJCI  

Svi su čuli, da vanzemaljci postoje, a ja vam kažem, da oni svojim nogama, na Zemlji, nemogu da stoje. Čim svojom nogom, stanu na zemlju, umiru oni, a ja vam kažem, mene Boga, oni nisu mogli, volit.
   A rekao sam im Bog ja, dočiće vreme, kad svojom nogom, nećete moći na zemlju stat, a ja vam kažem, nisu oni hteli mene Boga slušat. Pustio sam ja njih, a meni su rekli da se sklonim od njih, a ja vam kažem, otišao sam ja Bog od njih.
   Živeli su oni, kao ljudi, a ja vam kažem, mene Boga, hteli su pravit "ludim". Molili su oni Boga mene, da negledaju mene, a ja vam kažem, nisu voleli Boga mene.
   Ljubavi nije bilo među njima, ja Bog nisam mogao ostat među njima, a ja vam kažem, mene Boga nisu hteli u svom telu, imat. Otišao sam ja, a ja nikog neću terati, da voli mene Boga, a ja vam kažem, oni su postali, zeleni zbog toga. Proradio je u njihovim venama "crv", a ja vam kažem, zato oni, imaju zelenu krv. I telo imaju zeleno, a ja vam kažem, mene Boga, niko od njih, voleti nije hteo. Počeli su oni, da se uzdižu visoko, a ja vam kažem, mene Boga, nisu pogledali, ni sa "jednim, okom". Imali su oni, samo to na umu, da naprave letilicu, a da nema ni jednu "gumu", a ja vam kažem, mene Boga, nisu imali u svom umu. A voleo sam ja sve njih i davao snagu svima njima, a ja vam kažem, sve dok je bilo, imalo ljubavi u njima. Prestali su oni, sa ženama ljubav da vode, a ja vam kažem, zato vanzemaljci, nemaju polne organe. Nisu oni voleli nikog, a ja vam kažem, "krstili su se oni svojom slikom". A razmnožavali su se oni tako "gledaju kroz staklo", oni su rekli da je njima, dobro tako. I pustio sam ja njih, nisam obraćao, pažnju na njih, a ja vam kažem, mene Boga, nije voleo niko od njih. Nisu se oni, obazirali na to, što im telo postaje zeleno, a ja vam kažem, bilo je kasno kad su shvatili oni da se na zemlju, nemogu vratiti oni. I još uvek pokušavaju oni i sleću na zemlju, a ja vam kažem, oni su samnom, "terali šegu". A rekao sam im ja doći će dan, kad mene Boga, nećete moći, moliti ni za šta, a ja vam kažem, iskušavali su oni, mene Boga.
    I sad izumiru oni, a ja vam kažem, mene Boga nizašta nemogu, molit. A kompjuter je bio njima sve, a ja vam kažem, oni su radili tako, kako kompjuter, kaže. I izumiru oni, a kompjuter nezna na to pitanje da im odgovori, a ja vam kažem, mene Boga nemogu oni, nizašta više molit. I žele oni na Zemlju da se vrate, a ja vam kažem, kod mene Boga, oni nemaju za to "plate". I oni koji su, svojom nogom, na zemlju stali, u roku jednog sata, oni su umirali, a ja vam kažem, čim udahnu zrak, zrak im pluća, razori za čas.
   A terali su oni "šegu" samnom, a ja vam kažem, hteli da se nadmeću samnom. Nisu oni voleli Boga mene, a ja vam kažem, niko nemože živeti, bez Boga, mene. Telo vaše, bez moje snage, nevredi ništa, a ja vam kažem, niko nemože živeti bez moje snage.
PETROVIĆ SLAVICA                            

Коментари