OD LJUBAVI PRAVE NIKO NIJE UMRO



     OD LJUBAVI PRAVE NIKO NIJE UMRO
   
   U ljubav se svi "kunu", a ja vam kažem, "to je isto, kao kad naduvaš praznu gumu". Za ljubav se pravu, daje život. A ja vam kažem, došlo je vreme, da upoznate Boga mene.

   Ko ne voli Boga mene, mora otići, od Boga mene. A ja vam kažem, neće dobijati snagu od Boga mene. A bez moje snage, ne može živeti niko. A ja vam kažem, mene Boga, nemože prevariti niko. 
   Ne može mene Boga, niko prevariti i reći. "Ti ćeš mi reći". A ja vam kažem, neće moći reč, izreći, ko bude, izgovorio takve reči. I bit će takvih, koji će reči. "Ti nama bože pretiš"! a ja vam kažem, ja Bog samo dajem odgovor na vaše reči. A bit će i takvih, koji će reći. "To su prazne reći"! A ja vam kažem, oni će morati, svoje reči poreći. A oni koji budu rekli nije istina ovo! A ja vam kažem, neće više moći izgovoriti ni jedno slovo.

   Naboj je pukao, NOVI ZAKON je došao. A ja vam kažem, ja Bog sam došao. A u starom zakonu ste mogli vi misliti, šta god ste hteli. A ja vam kažem, stari zakon više ne važi. A u starom zakonu ste mogli, misliti, šta god ste hteli. Drugi su živeli od vaših misli. A ja vam kažem, sad će svako da živi od svojih misli. I šta god drugome mislite vi, proizvod vaših misli u vaše će telo odlazit. A ja vam kažem mene Boga niko nemože prevariti.

   I nemože biti  drugačije nego tako. Ja Bog sam došao! A ja vam kažem i NOVI ZAKON je došao. Veliki naboj je pukao od vaših zlih misli i vaše zle misli, nemaju kud, vraćaju se vama. A ja vam kažem. Ja Bog sam za to znao, zato sam vam i rekao.
 Misli dobro bratu svom i drugu njegovom. A ja vam kažem, došlo je vreme to. Došlo je vreme to, a ja sam rekao, da će doći vreme to. A ja vam kažem, ja Bog sam došao.
   Došlo je vreme to , novi eon je započeo. A ja vam kažem, nespremni ste dočekali to. Niko se nije nadao tom, već su svi zaboravili, šta sam ja Bog obećao. A ja vam kažem, da sam ja Bog došao. A svi ste mislili vi, da ću ja Bog s neba doći. A ja vam kažem, ja tako nikad neću doći. 

   I kakva je svrha života čoveka, ako ja Bog nisam u čoveku. I niste vi svesni tog, šta to znači, imati mene Boga u telu svom. A ja vam kažem, kad mislite svima dobro, tada stvarate mene Boga u telu svom. A kad volite sve ljude, a ja vam kažem, ljubav stvarate u telu svom. Iz te ljubavi, dolazim Bog ja. A ja vam kažem, da je ljubav najjača sila. Iz te ljubavi, progovaram Bog ja, a ja vam kažem, došao sam Bog ja.

   A ova ruka, što piše ovo, mislila je svima dobro i volela je sve vas. A ja vam kažem, u njeno telo došao sam Bog ja. I dalje ona misli svima dobro i voli sve vas. A ja vam kažem ne uzdiže se ona i ne hvališe se ona.

   A "neki" će pomisliti da se ona predstavlja, da je ona Bog. A ja vam kažem, da moje mesto, nemože zauzeti niko. I ona nikad nije poželela to, a ja vam kažem, ona samo piše, ono što govorim ja Bog. Ja Bog sam u telu njenom i kakva je svrha života čoveka, ako ja Bog nisam u telu vašem. A ja vam kažem, bez mene Boga, nema života.
   A "neki" su zamišljali, mene Boga, da ću ja doći i stati pred njih i da ću izlečiti njih. A ja vam kažem, ja Bog tako nikad neću doći. Mnogi su zamišljali mene Boga, kako im pred vrata, darove donosim. A ja vam kažem, ja  dajem snagu čoveku. A ako nemaš snage, ni darove nemožeš da otvoriš.

   A darove, koje ja Bog dajem, e, sad će se iznenaditi mnogi. A ja vam kažem, darovi su moji, da možeš svojim nogama, hodit. I moji darovi su ti da možeš misliti. A ja vam kažem, mene Boga niko nemože prevariti. Dajem ja Bog darove te da nemaš bolesti ni jedne. A ja vam kažem, kad voliš mene Boga do te "mere". Kad voliš sve ljude i životinje sve, čak i onog malog mrava. A ja vam kažem, ljubav pokreće sve. Kad iskreno voliš, tada mene Boga voliš. A ja ti kažem, ja  Bog ti darove donosim.

   A ova ruka, što piše ovo, voli mene Boga mnogo. A ja vam kažem, od mene Boga ona je dobila darova mnogo. Dar sam joj dao da zna, ovako da piše, a ja vam kažem, na svaku temu ona zna da piše. I nije ni jednu knjigu pročitala ona, a ja vam kažem, mnogo znanja, ima ona. I dao sam ja Bog njoj sebe na dar, a ja vam kažem, ja Bog sve vidim i sve znam.

Коментари