MISLI VAŠE



                                                            MISLI VAŠE
   
   Niste ni svesni toga vi, šta činite mislima vašim. A ja vam kažem, vi hodate mislima, vašim. Proizvod vaših misli, u vaše telo odlazi, a ja vam kažem, od proizvoda vaših misli, vaše telo živi.

   I šta god mislite vi, u vaše telo odlazi. A ja vam kažem, mislima vašim pokrećete telo vaše. Proizvod vaših misli, šta god da mislite vi u vaše telo odlazi. A ja vam kažem, zlim mislima, stvarate razne bolesti.

   Kad mislite zlo, proizvod tih misli, odlazi u vaše telo. A ja vam kažem, stvara bolesti u telu vašem.
Kad ste ljubomorni vi, proizvod takvih misli u vaše telo odlazi. A ja vam kažem, u telu vašem, stvaraju se bolesti. A onaj koji je besan jako i voli da se svađa jako, a ja vam kažem, proizvod takvih misli, stvara neizlečive bolesti. Ima i onih, koji su "jako fini", a misle tako "nemogu da te gledam očima svojim". A ja vam kažem, njihovo telo, od malignih bolesti će obolit. I niste svesni vi, da mislima vašim, hodate vi. A ja vam kažem, od misli vaših, telo vaše živi. I svaki pokret vašeg tela, činite mislima vašim. A ja vam kažem, proizvod vaših misli u vaše telo odlazi. I mnoge bolesti su nastale, od vaših zlih misli, a ja vam kažem, ako ne prestanete zlo misliti nemožete ni bolesti izlečiti.

   I niste vi svesni tog, a došlo je vreme da saznate i to. A ja vam kažem, nemogu blaže da vam kažem. Sve što ste sagradili vi krali ste vi. Imanje koje imate vi, krali ste vi, a ja vam kažem, niste toga bili svesni vi. A ja Bog sam, jednako dao snage svima, da od te snage mislite dobro drugima. A ja vam kažem, zadržali ste sve za sebe i još ste krali od Boga mene. 

   I neće se ovo svideti svima, a ja vam kažem, ja Bog sam dao, jednako snage svima.

   A oni koji imaju imanja velika, nisu se setili, da je neko možda ostao bez krova. A ja vam kažem samo da su pomislili, nek i drugi imaju tako. Da su pomislili tako nek i drugi imaju tako. A ja vam kažem, sto puta više bi, od mene Boga dobili tako. I sto puta više će od mene Boga, dobiti svi, za šta su mene Boga molili.
   I drugačije nemože biti, nego tako, a ja vam kažem NOVI ZAKON je došao. I svako će dobiti, svoje misli. A ja vam kažem, sto puta će više dobiti, svoje misli.
   I kako to? I kako može to? A ja vam kažem, kad jedno zrno posiješ, dobiješ zrna, najmanje sto. I koje god seme posiješ, dobiješ semena najmanje sto. Tako i misli vaše, šta god mislite vi, sto puta više od mene Boga ćete dobiti. A ja vam kažem proizvod vaših misli u vaše telo odlazi.
    I niste vi svesni tog, kad mislite zlo, starite zbog tog. A ja vam kažem, proizvod vaših misli u vaše telo odlazi. 
   I dok čovek ne shvati to, da treba jedni drugima da misle dobro. A ja vam kažem, umirat će od neizlečivih bolesti.

   I dok ćovek ne shvati. Da niko nemože da vidi sam sebe i da niko nemože da misli sam za sebe. A ja vam kažem, ja Bog nikad nisam mislio na sebe.
    Ja Bog sam svima snagu davao, a na sebe nisam mislio, a ja vam kažem, ko samo na sebe misli, nemože dugo da živi.

  A ova ruka što piše ovo, svima je ona mislila dobro. A ja vam kažem, dao sam joj sebe na dar i ja Bog za nju mislim od sad. A ona i dalje svima vama misli dobro i voli sve vas, a ja vam kažem da ona za sebe nemisli, ja Bog za nju mislim.

   I nemože drugačije biti, niko nemože sam sebe videti i niko nemože sam za sebe misliti. A ja vam kažem, mene Boga niko nemože prevariti.

Коментари