KOLIKA JE PLATA KOD BOGA



           KOLIKA JE PLATA KOD BOGA


   Mnogi ljudi, žele znati, koliku će platu, kod mene Boga, imati. A ja vam kažem, koliko ste dali meni Bogu, toliku ćete platu i imati.

   A ova ruka što piše ovo, voli mene Boga mnogo. A ja vam kažem, voli ona sve vas, tada ona voli najviše, mene Boga. I kada voliš, sve ljude, tada voliš, najviše mene Boga. A ja vam kažem, ne može niko, prevariti mene Boga.

  A tražite vi mene Boga, na mestima raznim. A ja vam kažem, ja Bog svaki dan, pored vas, prolazim. A ja Bog se nalazim u svakom živom čoveku, a ja vam kažem, ja Bog se nalazim i u mleku.

   Ja Bog dajem snagu, jednako svima. A ja vam kažem, onima dobrima i onima lošima. I ja Bog volim, sve vas, čak i onog, koji će postati pas. A ja vam kažem, od sad ću ja Bog, govoriti na glas.

  A ova ruka što piše ovo, volela je sve vas mnogo, zato sam Bog ja i doći mog'o. A ja vam kažem, mene Boga ona voli, mnogo.

   I niste vi svesni tog, da je došao NOVI ZAKON. Aja vam kažem, da nevaži više, stari zakon. A u starom zakonu se radilo tako. Mislio je, ko je šta hteo. A ja vam kažem, mene Boga niko, nije voleo. U starom zakonu se mislilo tako. Bog je na nebu, a čovek na zemlji. A ja vam kažem, da ima više od pola veka, kako se ja Bog, po zemlji šetam.

   I neslutite vi, da ste mene Boga, mnogo puta isterali. A ja vam kažem, reč da progovorim, meni niste dali.
   A ova ruka što piše ovo, voli mene Boga mnogo. A ja vam kažem, u njeno telo, ja Bog sam doš'o. I nemojte mislit, da je njoj bilo lako. A ja vam kažem, mene Boga, ona voli jako.

   A izabrao sam ja nju i dao sam njoj, snagu veliku. A ja vam kažem, mene Boga ona, voli i u snu.

   Od kad se rodila ona, ja Bog sam u njoj, ni ona nije bila svesna tog. A ja vam kažem, ja Bog sam došao. Došao sam Bog ja i u njenom telu sam ja. A ja vam kažem, sa njenom rukom, Bog ja, pišem ova slova. A dozvolila je ona, meni Bogu, da bude kako kažem ja. A ja vam kažem, došao sam Bog ja i odvojio sam dobro od zla. A obećao sam Bog ja, da ću doći ja, a ja vam kažem, došao sam Bog ja, " na krilima anđela".

   A ova ruka, što piše ovo, njoj sam dao, sebe na dar. A ja vam kažem, najviše me je ona, volela. A volela je ona mene tako, mislila je svima dobro. A ja vam kažem, tada je mene Boga, volela mnogo.
   Odkad se rodila ona, ja Bog sam u njoj, to njoj nije bilo ništa neobično. A ja vam kažem, ona je rasla uz mene Boga. A mislila je ona, da svi misle, kao ona. A ja vam kažem, mnogo je mučena ona. Mnogo je mučena ona, zato što je volela, mene Boga. A ja vam kažem, žestoko se borila ona sve do NOVOG ZAKONA.

   Od mene Boga, ona je dobila, darova mnogo, a ja vam kažem, ona sedi za mojim stolom. I razgovara ona samnom, a ja vam kažem, dva života je ona dala, za mene Boga, da uništi, najvećeg "zloga". I najveće zlo je uništeno u njoj. A ja vam kažem, zato ona sedi, za mojim stolom. A dao sam ja Bog njoj, sebe na dar, tolika je plata njena, kod mene Boga. A ja vam kažem, da ja Bog sve vidim i sve znam.
   A bila je ona vojnik moj, zato sam ja Bog njoj dao sebe na dar. A ja vam kažem tolika je njena plata, kod mene Boga.

Коментари