KAKO SU POSTALE PIRAMIDE

  KAKO SU POSTALE PIRAMIDE

        Istraživanja postoje o tom, a ja vam kažem, piramide su postale od "robova konvoj". Zauzdao je "onaj dlakavi" njih, da mu naprave takvo "sklonište", gde on može svoju "glavu skloniti", a ja vam kažem, ja Bog sam im dao snage, za njihove, misli.
   Mislili su oni tako, a mene Boga nisu voleli nikako, a ja vam kažem, um im je bio "okrenut, naopako". I šta god su mislili oni, ništa nisu imali oni, a ja vam kažem, mene Boga za to, nisu prestali molit.
   U to vreme, "krojile su se takve šeme", a ja vam kažem, niko ništa nije pitao, Boga mene. Mislili su oni tako, a ja Bog sam im za to snagu davao, piramide su napravljene tako.
"Krojili su oni takve šeme", da mogu živeti, bez Boga mene, a ja vam kažem, nisu voleli Boga mene. Slepo su verovali "dlakavom onom", a ja vam kažem, meni bogu su hteli, "tu etiketu zalepiti". Pa su na "kolenima" molili Boga mene, a ja vam kažem, samo za "dlakavog onog" molili su Boga mene. Molili su oni tako "daj samo meni", a ja vam kažem, nisu ništa dali Bogu meni. Napravili su oni, piramide velike, a ja vam kažem, napravili i "račune velike".
   A pitate se vi, kako su oni piramide gradili?  a ja vam kažem, "kameno je srce njihovo bilo", za nikog oni, nisu imali, "milost".
   A "zauzdao" je "dlakavi onaj" njih, da za njega moraju misliti, a ja vam kažem, sve što su mislili oni, za njega su mislili oni. "Slepo" su verovali njemu, a on im je rekao, da samnom Bogom, teraju "šegu", a ja vam kažem, mene Boga, "nisu videli ni u čemu". I pitate se vi, kako su mogli, tako velike blokove u piramidu uzidati? A ja vam kažem, od mene Boga su snagu dobijali. I mislili su tako oni, "velike oči" su imali oni, a ja vam kažem, od njihovih "misli", piramidu su gradili oni. Mislili su oni, jedno drugom zlo, očima svojim, nisu mogli gledati, jedan drugog, a ja vam kažem, "oči su vadili", jedan drugom. Imali su oni, nagon taj, "daj samo meni i nikome ništa ne dam".
   "Čekali su oni u redu", a "dlakavi onaj" ih je terao u bedu. A ja vam kažem, nisu  odustajali od tog, nastavili su da misle tako, "daj samo meni i ništa nedam nikom". A ja vam kažem, nestajali su oni polako, tako je stvoreno zlato. Voleli su oni zlato, "glavu su gubili zato", a ja vam kažem, pretvorili su se u zlato. Sve je više zlata bilo, a njih je sve manje bilo, a ja vam kažem, mene Boga, niko ništa nije ni pitao. A kad su piramide napravili oni i oni su nestali, a ja vam kažem, zlato su postali.
U piramidama je od njih, ostalo samo zlato, a ja vam kažem, mislima svojim, molili su mene Boga, zato.
   I opet će pitati, neko, kako su gradili piramide, bez nacrta i projekta, a ja vam kažem, mislili su tako, "to će uraditi Bog, zašto da Bog "lenčari" u Raju svom. 
A davao sam ja njima snagu, za sve što su mislili oni, a ja vam kažem, mene Boga, oni nisu mogli volit. I nisu oni znali za to, šta god su mislili, ja Bog sam im davao snagu za to, a ja vam kažem, piramide su napravili tako.
   Da bi se napravila piramida jedna, "mnogo je glava palo", a ja vam kažem, "dlakavom onom" do toga uopšte nije stalo. A kad se stavio, zadnji "blok" na vrh piramide, zadnja je "glava pala", a ja vam kažem, mene Boga su oni hteli iskušavat. I niko nije živeo u piramidama tim, a ja vam kažem, Faraoni su samo u njima, bili sahranjivani. Nisu oni mene Boga hteli slušat, a ja vam kažem, mene Boga su hteli kušat. Izumrli su oni zbog tog, a ja vam kažem, da nema Faraona, ni jednog.
PETROVIĆ SLAVICA

Коментари