IMANJE KOJE IMATE VI


                                     IMANJE KOJE IMATE VI

   Mnogima se neće, svideti ovo. A ja vam kažem, ja Bog sam, pisao sve ovo.
   Ja Bog sam dao, jednako snage svima, a ja vam kažem, onima dobrima i onima lošima. I dao sam ja jednako snage svima i rekao, misli dobro svima. A ja vam kažem, mnogi su rekli, "ja se sa tim, ne slažem". I mnogi će reći, "ja sam radio i kuću sam sagradio"! A ja vam kažem, ja Bog sam svima jednako, snage dao.

   Ja Bog sam svima jednako snage dao, da niko nebude bez "krova nad glavom". A ja vam kažem, ja Bog od nikog, nisam krao. I dao sam ja Bog, snage jednako svima, onima dobrima i onima lošima. A ja vam kažem, mene Boga, niko nemože da laže.

   I mnogima neće, "godit", reči ove. A ja vam kažem, nemože niko poreći, reči ove.

   I možete mislit, šta god hoćete vi. A ja vam kažem, proizvod vaših misli, u vaše telo odlazi
.
   I nikog, ja Bog neću "kuditi" i nikom ja Bog neću suditi, a ja vam kažem, mene Boga niko, nemože prevariti. 

I možete reći, šta god hoćete vi. a ja vam kažem, ove reći, niko nemože poreći.

  I opet vam kažem. Oni koji su imali, imanja velika, da su mislili, da i drugi imaju tako. A ja vam kažem, ja Bog bi im dao da sto puta više,  da imaju tako.

   Mnogi nisu imali "šta jesti", a oni koji su imali, pred njima su se uzdizali. A ja vam kažem, od njih su snagu uzimali. A mnogi će reći "koliko sam samo para dao i koliko sam hrane drugima dao. A ja vam kažem, višak si dao i to si ukrao, nisi ti od svojih usta otkidao.

   I mnogima ove reči, neće bit po volji, a ja vam kažem, ja Bog samo istinu govorim.

  A sad. Nek bude jasno svima, snagu koju sam, svima jednako dao, dao sam da drugima s tom snagom, mislite dobro. A ja vam kažem, ko je tu snagu iskoristio i samo na sebe mislio, nemože živeti dugo. I ko samo sebi dobro misli, a drugome zlo misli, a ja vam kažem, nemože obnovit snagu i  on nemože, dugo da živi. Ima i onih, koji su sebi mislili dobro, a drugome nisu mislili zlo i nije ih bilo briga za drugog. A ja vam kažem, ni oni nemogu živeti dugo, ništa nisu dali "drugom".

   A svi vi, koji god posao da radite, za drugoga radite. A ja vam kažem, niko sam za sebe, ne radi. I niko nemože raditi sve, sam za sebe. A ja vam kažem, došlo je to vreme. Došlo je to vreme, a ja sam rekao, da će doći to vreme, a ja vam kažem, ko nevoli Boga mene, mora otići od Boga mene.

   Pre nego što se Isus rodio, ljudi su živeli tako. Nisu oni znali, ni da su bili  mali, a ja vam kažem, ničeg se oni nisu, sećali. Nisu oni znali, ni ko im je "rod", znali su samo, šta se dešavalo, dana tog. A ja vam kažem, da nisu znali ni koliko su oni, dece imali. Njima je bilo važno, da imaju jesti i piti dana tog. A ja vam kažem, ono što su oni videli, tako su se i ponašali.

   I kad se rodio Isus u čoveku tom, on je svima mislio dobro. A ja vam kažem, do mene Boga, on je svojim mislima "dopro". I čuo je on moj glas. A ja vam kažem, ja Bog sve vidim i sve znam. Dao je on život, za mene Boga i bio "razapet" zbog toga. A ja vam kažem, volio je on, mene Boga. Dao je on život, za mene Boga, zato što je volio, mene Boga. A ja vam kažem, jedino je on  u to vreme voleo mene Boga.
   A ova ruka što piše ovo, dala je dva života za mene Boga. A ja vam kažem, "rastrgana" je ona bila zbog toga.
   Isus je bio, po redu vojnik moj drugi. A ova ruka što piše ovo, je vojnik moj u svetu, po redu treći i najveći. A ja vam kažem, ja sam bio, vojnik prvi, "vodonoša" sam tada bio, svima sam dobro mislio. Davao sam ja svima "vode", pilo se, koliko ko može i koliko nemože. A ja vam kažem, ja ni "kap" nisam popio od te "vode". Da sam ja tada, "popio samo kap od te vode", a ja vam kažem, sad nikog nebi bilo, da čita reči ove.

Коментари