DAR OD BOGA


                                                   DAR OD BOGA
   Kakav je to dar od Boga i kako se dobija dar od Boga? A ja vam kažem, niko nemože prevariti, mene Boga.
    Ja Bog sam u svakom čoveku i dajem snagu, svakom čoveku. A ja vam kažem, mene Boga, niko nemože da laže.
   I jednako sam ja Bog dao snage svima, onima dobrima i onima lošima. A ja vam kažem, došlo je vreme, da upoznate, Boga mene.
    "Neki" će sa užasom, ovu vest "primiti", a neki će se obradovati. A "neki" će u šoku biti, a ja vam kažem, mene Boga, niko nemože, prevariti. A "nekima" je već dosta svega, oni čekaju, da ja Bog, dođem s neba. A ja vam kažem, da ja Bog tako nikad neću doći. Ja Bog sam u čoveku svakom i dajem snagu, čoveku svakom. A ja vam kažem, mene Boga nemože voleti svako. A ja Bog nisam svako. A ja vam kažem, ja Bog dajem snagu svakom. Dajem snagu, onima dobrima i onima "zlima". A ja vam kažem, ja Bog sam dao snage, jednako svima.
I dok se mislite vi, "bože gde si ti". A ja vam kažem, ja Bog sam vam dao snage, da možete misliti. A niste vi ni svesni tog, šta god da mislite vi, od mene Boga dobijate snagu vi, a ja vam kažem, ja Bog vam samo dajem snagu, za vaše "misli".
    A ova ruka što piše ovo, mislila je svima dobro, a ja vam kažem, u svom telu, stvorila je snage mnogo. I volela je ona sve vas, čak i onog, koji je bio "pas". A ja vam kažem, u svojim grudima je stvorila ljubavi mnogo, zato sam ja Bog i doći mog'o. Ja Bog iz ljubavi samo, mogu doći, a ja vam kažem, mene Boga niko prevariti neće moći.
    I kako to? I kako može to? I kako je baš kod nje, došao Bog? A ja vam kažem, da je ona, prvo stala u "stroj", tada je postala vojnik moj. A bila je ona "ko' zrno mala", kad je u stroj stala. A ja vam kažem, mene Boga je ona za ruku čvrsto držala. I kad sam rekao, ja njoj, čeka te velika borba i bit češ u ranama sva. A ja vam kažem, još čvršče za ruku, ona je mene Boga držala.
    A veliko zlo, vekovima se spremalo, da uništi čovečanstvo, a ja vam kažem, ona je moje svedočanstvo.
Vekovima se spremalo, veliko zlo, da uništi čovečanstvo, a ja vam kažem, ja Bog nisam dozvolio to.
   A ova ruka, što piše ovo, dva života je meni Bogu dala. A ja vam kažem, čvrsto za ruku ona je mene Boga držala.
   "Pucalo" je na sve strane, gorilo je nebo i zemlja. A ja vam kažem, životom svojim čuvala je ona mene Boga. I mučili su nju i ismejavali su nju. A ja vam kažem, ona nije dala zlu, da priđe meni Bogu. Životom svojim čuvala je ona mene Boga, a ja vam kažem, sebe sam joj dao na dar, zbog toga. Dala je ona za mene Boga, života dva. A ja vam kažem, zato ona i piše ova slova. I žestoko se borila ona, životom svojim, čuvala je ona mene Boga, a ja vam kažem, mnogo darova je ona, dobila od mene Boga. I nisam ja Bog nju štedeo ni malo, zlo se u njoj zaustavljalo, a ja vam kažem, zlo je u njoj "divljalo". A ona nije smela nikom da pomisli zlo, čak nije smela nikog da pogleda, popreko. A ja vam kažem, svima je ona mislila dobro. Veliko zlo je divljalo u njoj, a ona je svima mislila dobro. A ja vam kažem, junački je ona izdžala to. I kad su mučili nju i kad su ismejavali nju, a ja vam kažem, sa osmehom je ona, izdžala torturu tu. Životom svojim, je čuvala ona mene Boga, a ja vam kažem, junački se borila ona, moj vojnik je bila ona.
   I niko nije video to i niko nije znao za to, a ja vam kažem, u njoj je uništeno, veliko zlo. I trčala je ona da stigne pre vas, da to zlo nedođe do vas. A ja vam kažem da je to zlo došlo do vas, sad nikog nebi bilo od vas.
   I niste vi svesni tog, da je zlo podmuklo. A ja vam kažem, mene Boga, prevariti, nije moglo.
   I kad mislite, jedni drugima zlo, zlo vas tera na to. A ja vam kažem, ova ruka što piše ovo, junački se borila, protiv tog. A kad ste ljubomorni vi, zlo se "goji", a ja vam kažem, mene Boga niko nemože da prevari. Kada dozvolite zlu da vlada sa vama, tada nastaje velika svađa. A ja vam kažem, tada ja Bog nisam sa vama. Tada ste oterali mene Boga od sebe, a ja vam kažem, tako nikad nećete doći, do Boga mene.
   A ova ruka što piše ovo, junački se borila da uništi zlo, a ja vam kažem, od mene Boga, ona je dobila darova puno. Dobila je ona od mene Boga taj dar, dao sam joj sebe na dar, a ja vam kažem, ja Bog sve vidim i sve znam.
    I nemojte mislit, da je ona Bog, ona nikad nije poželela to, a ja vam kažem, moje mesto nemože zauzeti niko.
PETROVIĆ SLAVICA

Коментари