MISLITE JEDNI DRUGIMA DOBRO




   "Zastori se dižu", tajni više nema, ko misli zlo, "životinja će postati" zbog tog. A ja vam kažem, da vam ovo, govorim ja Bog.

  Do sad ste mogli tako. Šta god ste mislili vi, niko za to nije znao. A ja vam kažem, od sad neće biti tako. Ko misli zlo, direktno će ići u njegovo telo, a ja vam kažem to je "vaših ruku delo". A i neslutite vi, koliko je opasno, zlo misliti. A ja vam kažem, sve što mislite vi, to se mora i ostvariti.

   A ova ruka što piše ovo, dva života je dala, da bih ja Bog, pisao ovo. A ja vam kažem, žestoko se borila ona, da bi bilo uništeno zlo u njoj.

"Neko" će reći. Mi nismo videli ništa. A ja vam kažem, da niko od vas ne vidi, ko šta misli. I niko ne vidi, čak ni svoje "misli". A ja vam kažem kad se ostvare zle misli, to više niko ne može, popraviti.
   Vaše "misli lebde u zraku" i čekaju "priliku svaku". A ja vam kažem da niste svesni tog, vaše "misli", traže "druga svog".
   Uprostit ću reći ove da bi razumeli svi, koliko je pasno, zlo misliti.
   Ja Bog sam svima dao snage, da može misliti. A ja vam kažem, sve što mislite vi, to se mora i ostvariti. A ko ne može misliti, ne može ni živeti. A ja vam kažem od "misli" živite svi vi. Kad mislite vi i šta god da mislite vi, mislima vašim pokrećete telo vaše vi. A ja vam kažem, ko ne može da misli, ne može svoje telo, pokretati. 

   I niste svesni toga vi, da svi vi živite, od tuđih, "misli". A ja vam kažem, šta god da mislite vi, ostvaruju se vaše "misli".

   I tražite vi spas da izlečite vi vaše telo, koje je od raznih bolesti, obolelo. A ja vam kažem da nikad nebi prestali misliti zlo, da vaše telo nije obolelo. I dok se pitate vi, gde si bože ti, sad kad nam trebaš, nigde te ne možemo, naći. A ja vam kažem, da ne prednjači, onaj koji je jači.

   A ja vam kažem da se ja Bog, nalazim u svakom čoveku i dajem samo snagu, svakom čoveku. I svakome ja dajem, samo snagu, da misliti može, a ja vam kažem, tako ste mislili vi, "ko šta hoće". I sve što mislite vi, to se mora i ostvariti. A ja vam kažem, ja Bog vam dajem samo snagu, da možete misliti.

   A ova ruka što piše ovo, voli mene Boga mnogo. A ja vam kažem, dva života je ona dala, da bih ja pisao, ovo.

   Neko će reći. Već si nam najmanje, sto puta rekao to. A ja vam kažem, zlo koje ste smislili vi, "iskalilo" se na njoj. Ona je moj vojnik bila, meni Bogu, nikad nije odolila. A ja vam kažem svima vama je "put otvorila". Ko voli mene Boga, da može "doći do mene Boga". A ja vam kažem, sve vas je ona volela.

   I dok ste vi samo na sebe mislili. A ja vam kažem, nju sam slao, da "stane ispred vas", da zlo nedođe do vas. Da je to "veliko zlo" došlo do vas, ja vam kažem, danas nikog nebi bilo, od vas.
   I mnogi neće, razumeti ove reči. A ja vam kažem, niko ne može, poreći ove reći. I niste vi svesni tog, da vaše "misli" utiču na "drugog". A ja vam kažem, "dobro" niste mislili, jadan drugom. I još vi niste svesni tog, da se od vaših zlih "misli" i umire toliko, a ja vam kažem, mene Boga ste molili, toliko.

   I šta god, mislite vi, mene Boga molite vi. A ja vam kažem, ja Bog vam dajem samo snagu, da možete misliti. I uvek će tako biti, a ja vam kažem, svako je odgovoran za svoje, "misli". Vi sami odlučujete o tom, dali ćete, misliti, dobro ili zlo. A ja vam kažem, ja Bog vam samo dajem, snagu za to.
   "A kad auto voziš ti, on ide tamo gde želiš ti". A ja ti kažem, ja Bog ti samo dajem snagu, da možeš misliti.
   I dok se pitate vi, bože, gde si ti? A ja vam kažem, ja Bog u svakom čoveku, živim. U svakom čoveku, živim Bog ja dok "nesmisliš toliko puno zla". A ja ti kažem, kad misliš zlo, uništavaš snagu, koji sam ti dao.

   A ova ruka što piše ovo, mislila je svima vama dobro, od toga ste živeli svi vi. A od sad će živeti, svako od svojih "misli".

   Mnogima se neće, svideti ovo. A ja vam kažem, drugačije, ne može biti. Ja Bog vam samo dajem snagu, da možete, misliti.

Коментари