KOLIKO STE SPREMNI DA VOLITE BOGA



     Od kad je sveta i veka, ja Bog se Borim za čoveka. A ja vam kažem, "nema tog leka", samo ljubav može da izleči čoveka.

   Ova ruka što piše ovo, mene Boga voli mnogo. A ja vam kažem, oborila je rekord ona, koliko voli, mene Boga.

  Neko će reći. Hvališ je toliko! A ništa od toga, niko od nas, nije video niko. A ja vam kažem u njoj je uništeno veliko zlo, već sam vam rekao to. A niko nije video to, zato što se sve to u njenom telu, dešavalo.
   Za sve one, koji će "zajedljivi" biti i za sve one, koji će ove reči, pokušati oboriti. A ja vam kažem, mene Boga niko ne može, prevariti. A mnogi ne znaju to, da kad misle zlo, da ja znam za to. A ja vam kažem, kad saznaju za ovo, mnogima će biti "zlo". Ja Bog, sve vidim i sve znam. A ja vam kažem, svakom od vas, ja sam snagu dao i nije mi žao. Bez moje snage, niko nebi živ bio, pa i onaj, što se "okotio".

   Ja znam, kad si pomislio zlo, ja znam kad si počinio zlo. A ja vam kažem, mene Boga, ne može prevariti, niko.
   A ova ruka što piše ovo, junački se borila, da bih ja Bog, pisao ovo. A ja vam kažem, da je "sveto", svako ovo slovo. I ko bude čitao, ova slova i ko voli mene Boga, a ja vam kažem, mnoge bolesti će izlečiti, ova slova.
   "Neki" će se "smejati" na reči ove! A ja vam kažem, niko ne može poreći, reči ove.

   Ova slova su pisana rukom. A ja vam kažem, pisana su sa najvećom mukom. Ovog trenutka dok se pišu ova slova, uništeno je najveće zlo, a ja vam kažem, junački je ona izdržala to.

   I opet će neko reći, čuli smo već sve to! A ja vam kažem, njeno telo je bilo "rastrgano".
   Kad duša boli, a nemožeš da govoriš i nesmeš pogrešiti. A ja vam kažem, ja Bog ću sad "kesu odrešiti". Zaslužila je ona da od mene Boga, dobije puno darova. A ja vam kažem, niko me nije voleo, kao ona. Koji su to darovi? Pitat ćete se vi. A ja vam kažem, mnogo će ona o tome, knjiga napisati. I mnogo će se filmova o tome snimiti. A ja vam kažem, meni Bogu, niko nemože, uteći.
   A ko ne veruje u ove reči, ne mora čitati ove reči. A ja vam kažem, ove reči niko ne može, poreći.

   I uništeno je veliko zlo u njoj. A ja vam kažem, ona sad oseća, olakšanje veliko. A ja, neću nikog terati, da voli mene Boga. A ja vam kažem, mnogi će zažaliti zbog toga. I ja vam samo kažem, da možete misliti, šta god hoćete vi, ali ne možete misliti, dokle hoćete vi.

   I ja nikog neću da ubeđujem, a nikog neću, da povređujem. A ja vam kažem samo, ko hoće samnom, nek pođe zamnom.
   I nećete moći biti, kao što je bilo do sad. Ko misli zlo, da i dalje može raditi to. A ja vam kažem, direktno će vaše "misli" ići u vaše telo. I sve što mislite vi, dobro ili zlo, direktno će ići u vaše telo. A ja vam kažem, to "to je vaših ruku delo".

"Neki" sad nebi hteli to. A ja vam kažem, ne možete dobiti, ništa drugo, nego ono što ste mislili, "drugom".

   Mnogi će reći. Ja nisam mislio zlo. A ja ti kažem, da te ja nepitam to.

   Ima i onih, koji se smeju njoj, "kako je ostala sama". A ja vam kažem, iskušavao sam ja sve vas i stavio nju pred vas. Mislili ste joj "tako" i ona je živela "tako". A ja vam kažem i nju sam ja iskušavao. Izdržala je ona sve to, a ja vam kažem, niko od vas, nebi izdržao, sve to. Kako ste "mislili vi" ona je tako morala živeti. A ja vam kažem, da niko ne može, mene Boga prevariti.

"Neko" će reći, zašto je pristala, da živi tako. A ja vam kažem, mene Boga ona voli, jako. A to znači, da je volela sve vas. A ja vam kažem, ja Bog sam u svakome od vas. Svi vi, koji ste živi i koji možete misliti i hodati. A ja vam kažem, ja vam dajem samo snagu, da možete misliti i hodati.

  I to je taj "proces" i drugačije ne može biti. A ja vam kažem, ko misli zlo, životinja će postati, zbog tog.

  "Neko" će reći. Surova je istina to. A ja vam kažem, da sam ja rekao. Nemojte mislit zlo, nećete moći, izdržati to. 

A ja Bog nisam dozvolio to, da se širi zlo. A ja vam kažem, ko misli zlo, životinja će postati, zbog tog. I nemože drugačije biti. A ja vam kažem, nikad nebi prestali zlo, misliti. Od velike zlobe, životinje bi velike, postali vi. A ja vam kažem, dinosaurusi bi zemljom, hodali. Civilizacija jedna, je tako prošla. A ja vam kažem, da ja Bog, nisam dozvolio, da se ponovi to. I nebi vi znali, zašto se desilo to. A ja vam kažem, čovek bi "izumro", a dinosaurusi bi šetali, "zemljom". I izumrli bi i oni, a ja vam kažem, bez moje snage, nebi mogli, živeti ni oni.

   Ko ne veruje u ove reči, ne mora čitati ove reči. A ja vam kažem, ove reči, niko nemože poreći.
  A niste vi ni "malim prstom mrdnuli", da bi jedno drugom dobro mislili. A ja vam kažem, meni Bogu, niste naudili.

  I nikog ja neću pitati. Zašto si činio zlo. A ja vam kažem, da sam ja Bog došao. I ima više od pola veka, kako se ja Bog, po Zemlji šetam. A ja vam kažem, bezbroj puta sam isteran bio. A ova ruka što piše ovo, ja sam umesto nje, sve radio. I šta god ste vi činili njoj, a ja vam kažem, ja Bog sam u njoj.

   Mnogi će reći, prevareni smo mi. A ja ti kažem, nisi mi dao ni jednu reč, da progovorim. Ova ruka što piše ovo, to zna, jako dobro. A ja vam kažem, ismejana je bila, zato što nije "govorila". Malo je govorila ona, a ja vam kažem, mene Boga je volila ona. Slušala je mene Boga i volila je mene Boga. A ja vam kažem, puno je zato darova, dobila od mene, Boga.

   A oni koji znaju nju i poznaju nju. Ismejavali su nju, kako nezna pričati, ni na jednu, temu. A ja vam kažem, da je od mene Boga dobila taj dar, da na svaku temu, pisati zna. I dao sam joj sebe na dar. A ja vam kažem, da ona zna, sve što i Bog ja.

   A svima sam ja rekao. Nedirajte mi nju, ona je moj vojnik bila, meni Bogu, nikad nije odolila.

Коментари