KO OREOL IMA



     "Okorele rane", iz ljutog boja, na sve strane, "od krvi crvena je boja". A ja vam kažem, oreol, ima ona. Ova ruka što piše ovo, oreol ima. A ja vam kažem, ni ona nije znala, da ga ima. I dok ona piše ova slova, za to je saznala i ona, a ja vam kažem, žestoko se za to, borila ona.

   "Zasukala je rukave" i rekla meni ovako; bože ja nemogu živeti ovako. A ja vam kažem, da sam ja Bog od sreće plak'o. Kad je rekla, volim te bože, jako. I spremna je bila, "proliti svoju krv", a ja vam kažem, ona nije htela, da u njenim venama, "proradi crv". Borila se ona i trpela, "onog konja", a ja vam kažem, nikad mene Boga nije izdala, ona. Mučio je on nju, na načine razne, a ja vam kažem, sve je to izdržala ona.

   Pitat ćete se vi. Šta to znači "trpeti onog konja"? A ja vam kažem. Ono što ste smislili vi, ona nije dala, da se ostvari.

   Žestoko se borila ona, da čovečanstvo spasi od izumiranja. A ja vam kažem, trpela je onog, konja. Trpela ga je tako, zlo nikome nije pomislila nikako. A ja vam kažem, terao je on nju i mučio je on nju, sve do NOVOG ZAKONA.
 
   I opet će reći neko. To nije video niko! A ja vam kažem, ona nije smela zlo, pomisliti nikom. Da je ona samo jednom pomislila nekome zlo, tada bi "crv proradio u njoj". A ja ti kažem, ti što čitaš ovo, postao bi konj.

   I opet neće razumeti svi, a ja vam kažem, ljudi bi, životinje postali.

   Zašto baš ona, nije smela pomisliti zlo nikom? A ja vam kažem, ona se rodila sa mojim, "likom". Rodila se ona da spasi, čovečanstvo. A ja vam kažem, izabrana je bila ona. Ja Bog sam izabrao nju, još kad je bila u majčinom stomaku. A ja vam kažem, pretrpila je muku, svaku. I čim se rodila ona, meni Bogu je dala, sve što je imala ona. A ja vam kažem, žestoko se borila ona, da čovečanstvo, spasi ona.

   Neko će reći. Otkud sad odjednom to i otkud da ona baš, spasi čovečanstvo? A ja vam kažem, jedino je ona, dobro mislila, svima vama.
   Zamislite samo vi! kako je to, čitavom čovečanstvu, snagu davati. A ja vam kažem, zato ste i živi vi, kao čovek ste se rodili.
   I zamislite vi, kad ona mislima, obuhvati čitav svet, a ja vam kažem, svima vama je ona davala snage i "pride". I nemojte mislit, da je njoj bilo lako. A ja vam kažem, svima vam je mislila dobro ona. A najveće zlo, koje je bilo u njoj, ju je teralo da vam pomisli zlo. A mnogo sam ja njoj snage dao, da svima vama misli dobro. A ja vam kažem, samo jednom, da je nekom pomislila zlo, čovečanstvo, bi izumrlo.

   I ništa niste videli vi. A ja vam kažem, kad biste videli vi, životinje bi već, postali. Tada niko to nebi mogao, da popravi. A ja Bog vam kažem, da ja nisam dozvolio to, da izumre, čovečanstvo. A svima vama je, nejasno to i niko nije svestan tog, a ja vam kažem, od "misli" vaših sve je stvoreno.

   Misli vaše, koje ste smislili vi, "izgaraju" iz vas i u vazduhu, "lebde". A ja vam kažem, vi udišete taj zrak. I kad udahnete vazduh vi, onaj koji misli zlo, u svom telu, zadržava zlo, a ja vam kažem, mnoge bolesti su nastale tako. Niste vi svesni tog, zato što se nevidi to, a ja vam kažem, da sam ja Bog rekao, mislite jedni drugima dobro. I kad mislite jedni drugima dobro, a ja vam kažem, kad udišete vazduh vi, u vašem telu ostaje dobro, a zlo izdišete vi.

   Neće ovo moći shvatiti svi, a ja vam kažem, da niste toga svesni vi, koliko je opasno zlo misliti.

 A ova ruka što piše ovo, svima vama je mislila dobro, a ja vam kažem, žestoko se Borila ona, da bih ja Bog, pisao ova slova. I zato ona oreol ima, a ja vam kažem, mislila je dobro, svima.
  A šta znači, oreol imati? a ja vam kažem, to znači u svom telu, mene Boga imati.

Коментари