KAKO SE ŽIVI ŽIVOT KAD ZA BOGA DAŠ ŽIVOT


   KAKO SE ŽIVI ŽIVOT KAD ZA BOGA DAŠ                                       ŽIVOT
   
  U velikom "strahu" ste vi, kad za mene Boga, treba život dati. A ja vam kažem, niste u strahu vi, kad zlo mislite, vi.

   Za mene Boga život dati, znači! Kad svima misliš dobro i boriš se ti, da zlo, ne misliš. A ja vam kažem, ja vam dajem samo snagu, da možete misliti.

   A kad daješ za mene Boga život, misliš svima dobro. A ja ti kažem, odričeš se tog, da misliš zlo. I misliš svima dobro i nije ti žao zbog tog. A ja ti kažem, tada si dao za mene Boga život.

   Snagu koju sam svima, jednako dao, ti si potrošio na to, misleći svima dobro. Tada se u tvome telu, ljubav stvara. A ja ti kažem, ljubav je najjača, snaga. I tada imaš snage ti i nemaš u tvom telu, bolesti. A ja ti kažem, životinja nećeš postati.

   A oni koji misle zlo, životinje su stvorene zbog tog. A ja vam kažem, životinje su postale, tako. I kad misliš zlo ti, životinje od toga žive. A ja ti kažem. Ja Bog sam ti samo snagu dao, da možeš, misliti.

   A sad. Već ste saznali vi, da su mnogo ranije, velike životinje zemljom hodale. A ja vam kažem od čoveka, one su postale. I radujete se vi, pronašli ste to vi. A ja vam kažem, te velike životinje su čoveka pojeli.

  Tada je čovek, živeo tako, mislio je šta je hteo. A ja vam kažem, mene Boga, nije voleo. Čovek je mislio tako "što na umu, to i na drumu". A ja vam kažem. Šta god je mislio, ja sam mu zato snagu davao. I kad su pomislili, jedno drugom zlo, već su i uradili to. A ja vam kažem, nisu imali "pardona" prema nikom. U velikom besu, ubijali su jedan drugog. A ja vam kažem, ono što su mislili oni, to su i uradili oni. I u svome telu su stvorili, životinjski nagon. A ja vam kažem, za sve što su mislili oni, ja sam im samo davao snagu. Misleći zlo, oni su trošili, tu snagu. Mislili su zlo sve više, a ja sam im davao snage sve više. A ja vam kažem, životinje su rasle, sve više. Narasle su toliko velike. A ja vam kažem, bile su sto puta veće, nego što je sad "drveće". A oni su i dalje mislili, jedno drugo zlo. A ja vam kažem, velike životinje su hodale "Zemljom". I nisu oni bili svesni tog, da kad misle zlo, životinje bivaju, sve veće zbog, tog. A ja vam kažem, dinosaurus je tako, postao. I nisu oni bili svesni tog, kada misle zlo, životinje sve više, rastu zbog tog. A ja vam kažem "udav" je bio na putu tom, da naraste toliko, koliko je velik "avion".
 
   Misleći jedno drugom zlo, zato je i dinosaurus, narastao toliko. A ja vam kažem, u jednom zalogaju, je pojeo čoveka. Sve manje je ljudi bilo. A ja vam kažem, više nikad nebilo. I kad su dinosaurusi, pojeli zadnjeg čoveka, a ja vam kažem, na zemlji nije bilo ni jednog, čoveka. Dinosaurusi su hodali zemljom, a ja vam kažem, počeli su jesti, jedan drugog. Nije više bilo ni jednog čoveka, da misli zlo. A ja vam kažem, dinosaurusima više nije imao, snagu davati, niko. Pojeli su oni, jedan drugog, a ja vam kažem, nije im preostalo, ništa drugo.

   A ja Bog, nisam hteo da dozvolim, da se ponovi to. A ja vam kažem, da je ipak, "neko ostao". Neko ko je voleo mene Boga, a on se zvao, Noja.

  Ja Bog nisam hteo da dozvolim to, zato se toliko i umiralo. A ja vam kažem, ova ruka što piše ovo, u njoj je uništeno veliko zlo, koje se vekovima, spremalo. Vekovima se spremalo, da uništi čovećanstvo.

Коментари