KAKO SE ŽIVI U RAJU 1


                     KAKO SE U RAJU ŽIVI 
  
    Za Raj su čuli svi, a niko nezna, kako se do raja dolazi. A ja vam kažem. Kad svima dobro misliš ti, tako se do raja dolazi. I čekaju svi i nadaju se svi, da će u raju živeti. A ja vam kažem, "onaj" koji zlo misli, u raj nikad neće doći.

   Došlo je vreme da saznate svi. Kako se do raja dolazi. A ja vam kažem do raja, neće moći doći "onaj", koji je meni Bogu, "vadio oči".

   A žurite svi vi i "jedni preko drugih gazite vi". A ja vam kažem, mene Boga ste gazili. I niste hteli, pomoći, meni Bogu. A ja vam kažem, pomogli ste "dlakavo" onom, stvoriti drogu. Kad ste bili "besni" na sina mog i oterali ga iz kuće. A ja vam kažem, niste imali milosti, prema sinu mom. I niste vi hteli, slušati mene Boga, a ja vam kažem, droga je stvorena zbog toga.

    A nije vam jasno to, kad mislite zlo, šta znači to. A ja vam kažem, misli vaše, daju "proizvod" svega tog. Kad mislite vi i šta god da mislite vi, proizvod vaših "misli" nevidite vi, a ja vam kažem, da niste toga, svesni vi.

  Da bi bilo, jasno svima, reći ću prostim rečima. A ja vam kažem, uprostit ću ove reči, da bi svako razumeo, ove reči.

   Svakom čoveku, sam ja Bog dao, da može da misli. A ja vam kažem, šta god da mislite vi, ostvaruju se vaše "misli".

   Kad se ujutro probudite vi i čim otvorite oči, vi počinjete, misliti. A niko nemože sam za sebe, misliti. A ja vam kažem, svi vi živite od tuđih "misli". Drugačije nemože biti, nego tako. A ja vam kažem, niko sam sebe, nemože da vidi. Niko nevidi sam sebe, a ja vam kažem, niko nemože, misliti, sam za sebe. A niste vi svesni tog, a ja vam kažem, jedno drugom, mislite zlo, zato se i umiralo toliko.

   Nemojte mislit, da ja nekog "kudim" zbog tog. A ja vam kažem, mene ste Boga molili da se  umire toliko. Ja vam samo kažem, šta sledi posle tog, kad mislite zlo. I ja neću terati nikog, da voli mene Boga, ja vam samo kažem, šta sledi, posle toga. I neću ja osuđivati nikog, a ja vam samo kažem, šta će vam biti, posle tog.

   Napravili ste vi, "mašine mnoge" i prerađujete sirovine mnoge. A ja vam kažem, kad žito samljete vi, dobijete brašno vi. A ja vam kažem, kad sameljete žito, ne možete, žito dobiti. 

   Kad si ljubomoran ti i u svom telu osetiš to ti. A ja ti kažem, mislima tvojim, taj osećaj ljubomore, prerađuješ ti. Proizvod od tvojih ljubomornih "misli", ostvaruješ ti. A ja ti kažem, nekoga si ljubomornim mislima, "pokosio ti".

   A ne vidite to vi, vidite kad se ostvari. A ja vam kažem, sve što mislite vi, misli se vaše ostvaruju. A ja Bog vam, samo za to, dajem snagu. Ja Bog vam samo dajem snagu, za sve vaše "misli". A ja vam kažem, šta god mislite vi, to se mora i ostvariti.

   A u "čudu" ste vi, kad se neko zlo desi. A ja vam kažem to su vaši "gresi". I niste vi svesni tog. A ja vam kažem, ne može mene Boga voleti "svako". A ja Bog, nisam svako. A ja vam kažem, šta god da mislite vi, ja sam vam samo snagu davao, za vaše "misli". I nemožete vi, sebi i svojoj deci, dobro misliti, a drugu decu "gaziti". A ja vam kažem. Za sve što mislite vi, ja vam dajem samo snagu, da možete misliti. I kad tuđu decu "gazite vi" ni svojoj deci, nemislite dobro vi. A ja vam kažem, ja Bog, vam samo dajem snagu, za vaše misli.

Коментари