KAKO SE U RAJU ŽIVI 2



   Čekate svi vi, kad ću ja Bog doći i reći svakome od vas. Ti možeš, a ti ne, u Raj poći. A ja vam kažem, ja Bog tako nikad neću doći. Ja Bog sam u svakome čoveku.

   A ja vam kažem, da "niko neće preći ovu reku. Dok sam sebi nebude mogao reći, sve što imam dajem tebi bože, toliko te volim bože".

   A ja Bog, dajem snagu svima, onima dobrima i onima lošima. A ja vam kažem, ko voli mene Boga, ima Raj u svojim, grudima. Ko voli mene Boga, stvara ljubav u svojim grudima, a ja vam kažem, iz ljubavi samo, ja Bog progovaram.

   A ova ruka, što piše ovo, voli mene Boga mnogo. A ja vam kažem, sve vas je ona volela mnogo. Stvorila je ljubavi u svojim grudima mnogo. A ja vam kažem, zato sam ja Bog i progovoriti, mog'o. I došao sam ja, a obećao sam da ću doći ja. A ja vam kažem, samo iz ljubavi, dolazim Bog ja.

  I nek bude jasno svima, ko voli sve ljude, stvara ljubav u svojim grudima. A ja vam kažem, samo tako mogu doći Bog ja i darove da vam dam.

  Kad ne misliš nikom zlo, kad nisi ljubomoran ti. Tada ljubav stvaraš u svojim grudima ti. A ja ti kažem, tada ja Bog, dolazim. I u tebi progovaram ja. A ja ti kažem, kroz tvoje vene, protičem Bog ja. I u svakom sam Bog ja od vas i snagu dajem, svakome od vas. Za sve što mislite vi, od mene Boga snagu dobijate vi. A ja vam kažem, samo dobrim mislima, možete snagu, obnoviti.
I kad zlo nikom ne mislite vi, snage sve više, imate vi. A ja vam kažem, u vašem telu, ljubav stvarate vi. A ja Bog samo iz ljubavi, progovaram. A ja vam kažem, "da mene Boga voli", ja nikog ne nagovaram. Ja vam samo kažem, šta će vam biti, ja to od vas neću kriti. A ja vam kažem, nemože svako mene Boga, voleti.

   A ova ruka što piše ovo, voli mene Boga mnogo. A ja vam kažem, zato sam ja Bog i progovoriti, mog'o. I darova je ona, od mene Boga, dobila mnogo. A ja vam kažem, zato što, mene Boga, voli mnogo. Junački se borila ona, za mene Boga. Zato sada ja i pišem, ova slova. A ja vam kažem, dva života, je ona dala, za mene, Boga. Borila se žestoko ona, a ja Bog nju nisam štedeo ni malo. A ja vam kažem, zaslužila je taj dar. Dao sam joj sebe, na dar. 
   A to je taj Raj, o kome "sanjate" svi. A ja vam kažem. Ja tako nikad neću doći, kako mislite vi. I čekate vi Boga mene. A ja vam kažem, doćiće do VELIKE GLOBALNE PROMENE. I to je proces taj, od vaših zlih "misli", pukao je "naboj taj". A ja vam kažem, svako će dobiti, svoj dar.

   A nek bude jasno svima, ja Bog nisam dozvolio da se zlo širi. A ja vam kažem, zlo koje ste smislili vi, proizvod toga, jaki vetrovi će duvati. Već je počeo, proces taj, a ja vam kažem, ja nisam dozvolio, da u čoveku, ostane "bes" taj.

   Jedan drugog bi uništili vi, a ja vam kažem, sva mržnja i bes vaš u vetar će se pretvoriti. I dok vi jedno drugom zlo mislite, a ja vam kažem, za sve što mislite vi, ja Bog vam samo dajem snagu, za vaše "misli".

Коментари