KAKO PREPOZNATI BOGA

                  KAKO PREPOZNATI BOGA
    
    Iz dana u dan, sve više vas, traži od mene Boga,
 spas. I pitate se vi, Bože gde si ti? A ja vam kažem, ja u svakom čoveku, živim. Očajnički se borite vi, da spas nađete vi. A na mene Boga, niste ni pomislili. I tražite spas u lekovima mnogim, a ja vam kažem, samo možete, "novu" bolest dobit.

  A nemojte mislit da vam, bolnice i lekovi ne trebaju. A ja vam kažem, da se bolnice nalaze, baš tamo, gde trebaju.

   A sad. Kako da prepoznate Boga mene? A ja vam kažem, da niko nemože živeti bez Boga, mene. Ja Bog sam u svakom čoveku i dajem snagu, svakom čoveku. Da bi razumeli vi, ja Bog samo dajem snagu vama, da možete misliti. I kad mislite vi, od mene Boga dobijate snagu vi, a ja vam kažem, mislima svojim, hodate vi.

  A kad misliš, dobro svima, sve više, snage imaš, a ja ti kažem, ja Bog  samo dajem snagu, tvojim mislima.

  Kad misliš zlo, a pod tim se podrazumeva to. Kad si "besan" na nekoga ti, "tučeš" njega svojim mislima ti. A ja ti kažem, da tvoje "misli" tako bole, nemože se niko, oporaviti, od te bole". "Pokosio si ti njega, mislima svojim, a ja ti kažem, to jako, boli.
I dok jedni drugima, zlo mislite vi, a ja vam kažem, zato i nemožete, dugo živeti.

  A kad misliš zlo, tada "slušaš onog dlakavog". A ja ti kažem, kad god si "besan" ti, zlo misliš ti.

   Neko će reći. 
Kako da pređem preko tih reči, koje mi je uputio "on"? A ja ti kažem da sam te ja Bog, samo iskušavao.

   A mnogi su naseli na to i uzvratili su, istom "merom". A ja vam kažem, kad uzvratiš, istom merom, tako je nad ljudima nastao, teror. A da si odoleo ti, rečima njegovim i mislio mu, dobro! A ja ti kažem, tvome telu bi bilo, dobro. Imao bi više snage, a ja ti kažem, bilo bi ti draže. Zlo se nebi širilo, a ja ti kažem "on" ništa nebi "mogao". A ima jako mnogo, onih, koji nisu mogli, odoleti zlu.

   Mnogi misle tako, u crkvu ću ići, Bog će mi oprostiti. A ja vam kažem da je došlo vreme, da shvatite, vi.

   Da sam ja Bog u svakom čoveku i da dajem snagu, svakom čoveku. I da bez moje snage nemože živeti niko. A ja vam kažem, da meni Bogu, nemože uteći, niko. Ja Bog dajem snagu svakom čoveku.

 A ja vam kažem, da "nećete preći ovu reku, dok nebudete mogli, sami sebi reći. Sve što imam dajem tebi, Bože, tliko te volim, bože.

   I nek bude jasno svima, ja Bog sam u svim ljudima. A ja vam kažem, kad voliš sve ljude, tada imaš puno ljubavi u svojim, grudima. Tada snage imaš u tvom telu, a ja vam kažem, bolesti nećete imati u svom telu.

   Ne tražite me u "kamenu" i na raznim mestima. A ja vam kažem, nećete izlečiti bolesti, na tim mestima.
   Neko će reći.
 Bio sam "tamo i tamo" i izlečio sam bolest, zato što sam išao "tamo"! A ja ti kažem, prestao si zlo misliti, zato si izlečio, bolest. 

   I mnogima nije, jasno to, zato što se nevidi to! A ja vam kažem, mislima zlim, stvarate u vašem telu, bolest.

   A mene Boga ćete prepoznati tako, kad možeš zlu odolit. A ja vam kažem, da ja Bog sve vas, volim.

Коментари