KAKO FUNKCIONIŠE BOŽJA SNAGA U ČOVEKU



      Na "samu" reč Bog, svi se "distanciraju" od tog. A ja vam kažem, da sam ja Bog, u čoveku svakom. Telo vaše, ne vredi ništa bez moje snage. A ja vam kažem, da niko nemože živeti, bez moje, snage. Ja dajem snagu svakom čoveku.

 A ja vam kažem, "da nećete preći ovu reku, dok sami sebi, nebudete mogli reći. Sve što imam tebi dajem bože, toliko te volim, bože".

   Mnogi neće razumeti, šta to znači. A ja vam kažem, meni Bogu, niko nemože umaći. Izbor je tvoj, šta ćeš misliti ti. A ja ti kažem, ja Bog ti dajem snagu, za tvoje "misli". A ko neveruje u reči ove, nemora ni čitati reči ove. A ja vam kažem, neće dobiti ni snage moje.

   Neko će reći "okrutan si bože ti". A ja ti kažem, ako neveruješ u reči ove, nemožeš se ni obraćati, meni Bogu.

   A sad, da znate i ovo! Ja Bog reći ću vam, ponovo. A ja vam kažem, da niko nemože, misliti sam za sebe i niko nemože videti, sam sebe. I niko nije svestan tog. A ja ti kažem, možeš samo poželeti i ja ti Bog "pošaljem nekog" da ti pomogne, da ostvariš to, to što si poželeo. I od tuđih "misli" ostvaruješ ti, ono što želiš ti, a ja ti kažem, da niko sam za sebe, nemože da misliti. Zato što niko nemože, da vidi sebe, a ja vam kažem, niko nemože ni da misli za sebe. Zato i živite tako, jedan drugome nemožete dobro misliti nikako. A ja vam kažem, zato i živite "toliko kratko".

   Pitat će "neko". Kako da živimo mi i kako da mislimo mi? A ja ti kažem, ono što misliš sebi, to misli i drugima, tako ćeš stvoriti, ljubavi u svojim grudima. I kad voliš sve ljude i nepitaš za "boju kože". A ja ti kažem, mene Boga tada voliš, najviše. I kad voliš svu decu, kao svoju decu, a ja ti kažem, mnogi nemaju decu u "krevetiću". A toliko žele decu, a nemaju, svoju decu. I nemojte misliti na sebe. A ja vam kažem, niko nemože mislit, samo za sebe. A kad misliš, samo na sebe i "grabiš" samo sebi, a ja ti kažem, bolesti stvaraš u svom telu.

   I opet će "neko" pitati. Kako da mislimo mi i kako da živimo mi? A ja vam kažem, šta god da radite vi i gde god da idete vi, mislite svima dobro, nemojte za sebe, ništa "grabiti". I nemojte misliti da nećete imati, "šta jesti. I nemojte misliti da nećete imati, gde sesti i leći". A ja vam kažem, šta god radite vi, mislite tako, da i drugi "ima", to što želite sebi. I gde god da se nalazite vi, dobro svima mislite vi. A ja vam kažem, svi vi živite, od tuđih "misli" I nemože bit drugačije nego tako, a ja vam kažem, ja Bog sam dao snagu svakom. I nebi se niko ni mogao roditi, da vam ja nisam snagu dao. A ja vam kažem, ko je kako znao, potrošio je tu snagu, koju sam vam dao.

   Uprostit ću sad reći ove, da bi svako razumeo, reči ove.

   Ujutro, kada se probudiš "ti" i otvoriš oći, sve "drugo" vidiš ti, samo sebe, nevidiš. A ja ti kažem, ono što misliš ti, tvoje "misli" deluju, na ono što vidiš ti. I ko misli zlo, njegove "misli" deluju, na sve "okolo". A ja vam kažem, da svako svojim mislima, pokreće svoje telo. I šta god da misliš ti, "dobro ili zlo", mislima svojim, pokrećeš svoje telo. Od tvojih "zlih misli kosiš sve pred sobom". A ja ti kažem, od takvih tvojih "misli", tvoje je telo obolelo. Od zlih "misli", stvaraš bolesti u tvom telu. A ja ti kažem, svako će dobiti, "prema svom delu".

   Neko će reći. Ja nisam mislio zlo!!! A ja ti kažem, da te ja Bog nikad neću, pitati za to. Ja ti samo kažem, šta ti sledi, posle tog. Ja Bog ti samo dajem snagu, šta gtod da misliš ti. A ja ti kažem, sam odluči, dali ćeš misliti zlo ili dobro ti.

    A od sad će biti tako, NOVI ZAKON je došao. A ja vam kažem, svako će živeti od svojih "misli". I sve što mislite vi, direktno će u vaše telo ići,a ja vam kažem, neće kao do sad biti. Davao sam snagu jednako svima, a ja vam kažem, mnogi, prste na rukama svojim, neće imat.

   Od svojih "misli" će živeti svi. A ja vam kažem, ono što drugome, mislite vi, u telo vaše, odlazi. 

   I nemojte mislit da ja nekoga "kudim" ili nekome "sudim". Ja vam samo kažem, ono što vam sledi, ako mene Boga ne "slediš".

Коментари