KAKO BOG DONOSI DAROVE



   Obećao sam Bog ja, da ću doći ja i onaj koji, voli mene Boga, darove ću da mu dam. A ja vam kažem, da sam došao ja, na "krilima Anđela.

 I dok se pitate vi. Gde si bože ti? A ja vam kažem, da ja Bog u svakom čoveku, živim. U svakom čoveku sam ja i dajem snagu, vašim mislima. I šta god mislite vi, ja vam samo dajem snagu da možete, misliti. A ja vam kažem, bez moje snage, niko nemože živeti.
   I pitate se vi. Zašto i živite vi, kad morate umreti?A ja vam kažem, svi vi od tuđih "misli" živite. I niko nemože, sam za sebe da misli, a ja vam kažem, niko nemože, sam sebe da vidi. I šta god da mislite vi, vaše "misli" deluju na ono što vidite vi. A ja vam kažem, ono što mislite vi to se mora i ostvariti.

   Neko će reći. "Znam da sam sve smislio sam". A ja ti kažem, sve što ti je potrebno za život, nemožeš napraviti sam. Od podruma do krova i kad ti treba, garderoba nova. A ja ti kažem, nemožeš to sve napraviti sam, nisi toliko sposoban. I hranu koju jedeš ti, nemožeš sam proizvoditi. A ja ti kažem, možeš samo poželeti, da imaš ti. I kad poželiš ti, odeš i kupiš, ono što treba tebi. A ja ti kažem, ja ti samo dajem snagu, da možeš, misliti.

 I kad misliš ti, samo da imaš ti, a drugi nek se kako zna snalazi. A ja ti kažem, trošiš snagu koju sam ti dao i nemožeš je obnavljati. I kad potrošiš snagu, misleći samo na sebe, a ja ti kažem, nemožeš živeti dugo, potrošio si snagu, "uludo". Tu snagu koju sam ti dao, od mene Boga si krao. Zato što nikome ništa, nisi dao. A ja ti kažem, "za to ti" tu snagu, ja nisam dao. I od te snage, misleći samo na sebe, ne možeš živeti dugo. A ja ti kažem, potrošio si tu snagu uludo.

   A ova ruka što piše ovo, mislila je svima vama dobro. A ja vam kažem, svi ste vi živeli od tog, ja sam joj  za to, snagu dao. Tako je ona obnavljala svoju snagu, a ja vam kažem, ona se nije "hladila u hladu". Od vaših je "misli" živela ona, a ja vam kažem, njoj niko, da pomisli, "dobroga".

   "Neko" će reći; "ko joj je kriv". A ja ti kažem, da ti nebi bio živ, da ona nije svima vama, mislila dobro. I nemože niko, dugo živeti, ako samo na sebe misli, a ja vam kažem, svi vi živite od, tuđih "misli". I nemože drugačije biti, sam sebe niko nemože da vidi. A ja vam kažem, niko nemože, dugo da živi, od svojih "misli".

   Neko će opet reći. Mogao si nam bože to, ranije reći. A ja vam kažem, da me "toliko", ranije niko voleo, nije.
   A kad misliš drugima dobro, a na sebe ne misliš, u svom telu obnavljaš snagu. A ja ti kažem, za život, stvorio si sebi snagu. I drugome si pomogao ti, sve što mu je potrebno, da za sebe, opskrbi. A ja ti kažem, od svojih "misli", niko ne može da živi. I kad misliš drugima dobro, u sebi snagu stvaraš, a ja ti kažem, od dobrih "misli", ljubav u svojim grudima stvaraš. A kad stvoriš ljubav u grudima svojim, a ja ti kažem, ja Bog samo iz ljubavi, mogu da progovorim. Iz ljubavi samo progovaram Bog ja. A ja ti kažem, tada od mene Boga, dobijaš, mnogo darova. I tada šta god da misliš ti, mislima svojim ostvaruješ ti. A ja ti kažem samo kad zlo ne misliš, taj dar možeš dobiti.

   Neko će biti toliko smeo, pa će pitati. Dali ako stalno misliš dobro, nećeš umreti nikako?
A ja ti kažem, još niste dorasli tom. Kad jedno drugom počnete misliti dobro, tada možete razmišljati o tom. 
  Od tuđih "misli", živite svi, a ja vam kažem, od toga zavisi, koliko dugo ćete živeti.

   A niste vi ni svesni tog, koliko ste odgovorni, za tuđi život. A ja vam kažem, dok nepočnete misliti jedan drugome dobro, do tada vam neće biti dobro.

Коментари