VOLETI BOGA 2



   
                                     VOLETI BOGA   


     A bila je ona "k'o zrno mala", kad je u "stroj stala". A ja vam kažem, sve što je imala, meni Bogu je dala. A nije njoj bilo važno to, ona je volela i "onog" ko joj je mislio zlo. A ja vam kažem mene Boga, ona je volela mnogo.
  Tada sam joj rekao ja. U "stroj si stala i moj vojnik postala. A ja vam kažem, meni Bogu, "svoj život, ona je dala". I dok sam joj, govorio ja, pomno je ona mene slušala, a ja vam kažem, mene Boga čvrsto za ruku je držala. Držala je ona mene, čvrsto za ruku, a ja vam kažem, da je ona osetila svaku muku. Volela je mene Boga i bila mučena, zbog toga. A ja vam kažem, da voli mene Boga, nije prestala, ona.

   "Sa istoka viorila se zastava crna" a nju je čekala, borba prva. A ja vam kažem, bila je "mala kao mrva". Tada sam joj rekao Bog ja. Čeka te "velika borba"! A ja vam kažem, da nije ni trepnula ona, već je u borbi, bila ona. A rekao sam ja njoj, još i to i oštrim glasom naglasio, da nesme nikom pomisliti zlo! Nesme ljubomorna biti, niti koga proklinjati! A ja vam kažem da je samo rekla ona, koga treba, spasiti, ona. Rekao sam ja njoj, moraš svoj život da daš. Neko mene Boga je molio, na "sav glas"! Ništa nije rekla ona, za "tren oka" u ljutom boju je bila, ona. A ja vam kažem, da ni jednu suzu, nije pustila, ona. "Krvi je bilo na sve strane", a ona je bila "sa one strane". A ja vam kažem, niko da joj pomogne, ni sa "jedne strane".  U "krvi je ona bila sva", "rana je na ranu išla", ni jedna rana nju nije, zaobišla. A molio sam ja, sve vas pomozite njoj, ona se bori za sve vas. A ja vam kažem, mnogi su "dali svojim petama gas". A i neslutite vi, borba se vodila "ispred vašeg nosa" i niste hteli, da vidite to vi, glavu ste okretali od nje, vi. I niko, "nos da promoli", kad su joj "glavu sekli", a ja vam kažem "kao zeca nju su na ražnju, pekli". Ko je koliko mog'o i koliko je jače mog'o, a ja vam kažem, "gazili su je nogom", ko je i koliko, jače, mog'o.
   
    I dok je vama bilo to samo na umu, da imate svega i svačega "punu kuću". Ona se borila za vas da imate "hleba kad vas uhvati glad". A ja vam kažem, niko da progovori ni "A"! I da kaže. Bože, pomoći ću i ja. Niko da se javi, a ja vam kažem, svima vama se "radilo o glavi". Niko da kaže "volim te bože" pomoći ću, koliko "možem". A ja vam kažem, mnogi su se molili u crkvi, "daj samo sve, meni", a niko da kaže, bože pomoći ću ja, tebi.  

Коментари