BOŽJI VOJNIK

                       B O Ž J I   V O J N I K



   Ako vam kažem, da Boga volim ja i više, nikoga. Neki će okrenuti od mene glavu, a neki će reći, bila si u pravu. A toliko volim Boga ja, da sam dala Bogu, sve što imam. I nikad nisam zažalila zbog tog, kako je to bilo, reći će vam sam, Bog.

   Možete li zamisliti, koliko je bila mala ona, meni Bogu je dala, sve što je imala ona. A k'o "zrno" mala je bila, ona. K'o jedno zrno, je bila mala ona, mene Boga je volela ona i više, nikoga. I dok se mislite vi, šta to znači, a ja vam kažem, da je sve vas volela ona i sve vas "svojom hlebom hranila ona". Na moju radost, ja sam pronašao nju. A ja vam kažem, ona je mene Boga, volela i u snu. Srećan sam Bog ja, ona me je najviše volela. A ja vam kažem, meni Bogu, nikad nije, odolela. I dok ste vi živeli, život svoj, ona je stala u"stroj" i postala vojnik moj. A ja vam kažem, nikad nikom ona nije, pomislila, zlo. Zato sam sretan Bog ja, ona je meni Bogu dala sve što je imala. I decu svoju je dala meni Bogu. A ja vam kažem, meni nikad nije rekla, ja to ne mogu.
 
   I kad sam joj rekao ja. " Čeka te velika borba"! A ja vam kažem. Da je rekla samo, bože čuvaj mi decu i već je bila tamo.

  A vekovima se "mislilo zlo" i na jednom mestu, skupljalo. A ja vam kažem, nju sam tamo, poslao. Za tren oka ona je bila tamo, a ja vam kažem, rastrgana je bila za tren, samo.

    A, ja Bog sam davno rekao. Da će se roditi neko i da će spasiti ovaj svet. A ja vam kažem da je Isus, bio razapet. A, rastrgana je bila ona. U svetu po redu, treći, moj vojnik je bila ona. Dala je ona za mene Boga život svoj. A ja vam kažem, kad su rastrgali nju, nije nrekla ni, "joj". A ja Bog sam joj dao "život novi". A ja vam kažem, samo što je počela da živi, život novi, neko je hteo, da na mome mestu "stoji". A  ja vam kažem, životom svojim, ona je čuvala to mesto. Da je ona popustila samo malo, ti sad ove reči, nebi čitao. A ja vam kažem; žestoko se borila ona, do NOVOG ZAKONA. I niko nije video to. A ja vam kažem, imala je rana "sto". I niko nije video, kad su rastrgali nju. A ja vam kažem, zlo se iskalilo, na njenom, telu. Da se zlo nije iskalilo na njoj, niko živ na zemlji nebi ostao. A ja vam kažem, ni "perce" od ptice, nebi ostalo.

   Iskalilo se zlo na njoj. I nemojte mislit da nju nije bolelo. A ja vam, kažem, žrtvovao sam ja nju i ni malo, nisam štedeo, nju.

   A iskušavao sam ja sve vas i stavio nju pred vas. A vi ste je rastgali, za čas. A ja vam kažem, da sam ja Bog  iskušavao nju i na nju stavio, odgovornost veliku. Nije smela pogrešiti ni milimetar, nestao bi zemlje, za jedan, kilometar. A ja vam kažem, da noćima nije spavala ona, sve do NOVOG ZAKONA.

   Pisati može "svako". Danas pisati može naučiti svako, a ja vam kažem, Boga voleti nije lako. Dobila sam ja od Boga dar, da ovako pisati znam. A ja vam kažem, nisam ja "na lepe oči" dobila taj dar. Treba zaslužiti, da bi dobio od Boga dar, a ja vam kažem, Bog mi je dao sebe na dar. I nećete vi, verovati u ove reči, a ja vam kažem, da je Bog napisao ove reči. I nećete verovati vi, da sam ja od Boga dobila taj dar, da ovako pisati znam. A ja vam kažem, ja samo za Boga znam. I dok pišem ove reči, a Bog piše ove reči, a ja vam kažem, Bog je u meni. A svako na svoj način, zamišlja Boga. A ja vam kažem, da je Bog u svakom od vas, samo niko nije svestan toga. A ja, samo pišem ono što govori Bog, a ja vam kažem, Bog je došao. I reći ćete vi, "gde je Bog niko ga nevidi"? A ja vam kažem, da je vazduh pun ljubavi. I udišete vazduh svi. A ja vam kažem, da bez vazduha niko ne može živeti. Bez Boga niko ne može živeti, a ja vam kažem, da čovek nebi mogao, ni jedan korak napraviti, da od Boga nedobije snage.  Za to, niste znali vi. I možete mislit šta hoćete vi. A ja vam kažem, Bog vam daje samo snagu, za vaše misli.

Коментари