NOVI ZAKON



                                                 N O V I   Z A K O N


   Dugo sam ja Bog čekao na to, da dođe NOVI ZAKON. A ja vam kažem, od vas se ja nisam, ni "milimetar mak'o". Nisam ja nikog od vas "ostavio". A ja vam kažem, sve sam ja to, još davno, predpostavio. I predvideo sam ja sve to, da će biti tako. A ja vam kažem, ja od vas, nikud se nisam "mak'o".

  A čekao sam ja, jako dugo, da progovorim ja. A ja vam kažem, jedino me ova ruka, što piše ovo, najviše volela. Nije ona žalila dati dva života za mene Boga. A ja vam kažem, najviše me, volela, ona.

   I dok ona piše ova slova, ona razmišlja o tom, kako da vam saopšti to, da sam ja Bog, došao. I misli ona, kako ćete vi reagovati na to, a svi ste vi čekali dolazak, moj. I opet će se iznenaditi mnogi. A ja vam kažem, dolazak moj, mnogima neće, "godit". A došao sam ja, obećao sam da ću doći ja. A ja vam kažem, mnogima neće godit, "priča ova". 

   A ova priča se odvija ovako. A mnogi će reći, zar je bilo, baš tako? A ja vam kažem, da sam ja Bog za vama svima, plak'o. Oni koji nisu voleli, Boga mene. A ja vam kažem, dobijali ste svi snagu, od mene. Plakao sam ja, a neke od vas, sam morao da prebolim, ja. Niste voleli, Boga mene. A ja vam kažem, prodali ste mene Boga u bezcenje. A samo da znate. Bolelo je jako, kad sam vam ja snagu, davao. A ja vam kažem, niste me voleli, ni malo. Niste me voleli vi, kad ste zlo, mislili, a ja vam kažem, meni Bogu, niste naudili. I dok se pitate vi. Bože gde si ti? A ja vam dajem snagu, da možete, misliti. I sve, što mislite vi, ja vam dajem snagu, da možete, misliti. Dajem snagu onima, koji misle dobro i dajem snagu onima koji misle zlo. A ja vam kažem, sve što mislite vi, ostvaruje se to. I ne razmišljate vi, kad mislite zlo, koliko je to, "opasno"! A ja vam kažem, od vaših zlih misli, "naboj je pukao". Tada je NOVI ZAKON došao, a ja vam kažem, došlo je do, "preokreta velikog". A ja Bog sam rekao, da će doći, "taj dan". A ja vam kažem, da uveliko traje "taj dan". I novi zakon je u punom jeku. A ja vam kažem, da stari zakon više ne važi.
   
   Do NOVOG ZAKONA se živelo tako. Šta god ste mislili vi, ja Bog sam vam davao snagu, za šta god da ste me, molili. I onaj koji je mislio zlo i onaj, koji je mislio dobro A ja vam kažem svima vama sam ja davao snage, isto. I šta god ste mislili vi od mene Boga ste snagu dobijali. A ja vam kažem, vaše misli ste tako, ostvarivali. I onaj koji je mislio zlo i onaj koji je mislio dobro, svima sam ja Bog davao snagu i sve se to, ostvarivalo. Do sad se moglo tako, zato što sam ja Bog, obećao tako. A ja vam kažem u NOVOM ZAKONU, nećete moći, tako.

   "Veliki naboj" je pukao, od vaših zlih misli. A ja vam kažem, svako će dobiti, svoje, "misli". I svako će živeti, od svojih misli. Onaj koji misli zlo i onaj koji dobro misli. A ja vam kažem da je sve stvoreno od "misli". Sve što vidite vi, svojim mislima ste, stvorili vi. A ja vam kažem, mislima vašim, hodate vi. Mislima svojim, pokrećete telo vaše vi. A ja vam kažem, ko ne može da misli, ne može ni, hodati. A i neslutite vi, koliko je važno za vaše telo, svima dobro misliti. Sve ono što mislite vi, direktno ide u vaše telo i tako vaše telo pokrećete vi. A ja vam kažem od zlih misli, stvorene su mnoge, bolesti. A i ne razmišljate vi o tom, da su bolesti u vašem telu, stvorene  od vaših, zlih misli. A ja Bog sam svima dao, snagu stvorenu od dobrih misli. A vi ste tu snagu potrošili, zlo misleći. A niste vi znali to, "sirova" je to snaga, koju sam vam ja Bog dao. A ja vam kažem, da ja Bog, od nikog, nisam "krao". 

   A i ne razmišljate vi, koliko je opasno drugome, zlo misliti. A ja vam kažem, od zlih misli, u vašem telu, samo stvarate, bolesti.
     

Коментари