KO JE BOG


                                                               

                               KO JE BOG      


   Malo se o tome zna, a ja Bog samo za ljubav znam. A ja vam kažem, samo iz ljubavi, ja Bog progovaram. I dok se mislite vi, "bože gde si ti". A ja vam kažem, da bez mene Boga, niko ne može živeti. Na sve strane, mene Boga, tražite vi, a ja vam kažem, da ja u vašem "srcu živim".

    Neko će reći. To smo već čuli mi! A ja ti kažem, da ja Bog živim u srcu tvom, dok zlo ne počiniš. A kad počiniš zlo, tada si me isterao iz srca svog. A kad si me isterao iz srca svog, a ja ti kažem, tvoje srce prestaje da kuca, zbog tog.

  Ja Bog sam u svima vama i dajem snagu, svima vama, a ja vam kažem, da se ja borim sa vašim, brigama. A ne razmišljate o tome vi, ja Bog vam dajem samo snagu, da možete, misliti,
   Neko će reći. Kako sad to? A ja vam kažem, da je to isto kao kad, voziš auto. "Sipaš goriva u njega ti i auto ide tamo, gde želiš ti". A ja vam kažem, ja Bog vam dajem samo snagu, da možete, misliti. I šta god mislite vi, ja vam dajem samo snagu, da možete, misliti. Ja Bog dajem snagu i onome koji misli dobro i onome koji misli zlo. A ja vam kažem, svakome sam ja Bog, dao snage jednako. Svako je dobio, istu "meru snage". A ja vam kažem da bez moje snage, nema ni "nade". I šta god da mislite vi, moju snagu, koju sam vam dao, trošite vi. A ja vam kažem, samo dobrim mislima, možete svoju snagu, obnoviti.

 Kad misliš dobro svima, tada stvaraš ljubav u svojim grudima. A ja ti kažem, tada snage, puno imaš. Ljubav je najjača sila na svetu, a ja ti kažem, da ljubav ne može, napraviti nikakvu, štetu. I kad ljubavi u grudima imaš, tada znanja imaš. A ja ti kažem, kod mene Boga, puno, "darova", imaš.

   A rekao sam davno ja, za sve vas, ja darove, spremam. A ja vam kažem, darove sam spremio ja, tako sam obećao, ja. A obećao sam ja to i davno sam ja to rekao. A ja vam kažem, ja što sam rekao, ja nisam, porekao. Obećao sam ja da ću doći, a ti me ćekaj budan i u sred, noći. A ja vam kažem, da sam došao Bog ja. Ima više od pola veka, kako se ja Bog, po zemlji, šetam. Došao sam ja na "krilima Anđela", tako sam obećao ja, a ja vam kažem, bezbroj puta sam bio isteran.

  A ova ruka što piše ovo, mene Boga voli, mnogo, a ja vam kažem, žestoko se borila ona, da bih ja Bog, pisao ova slova.

Коментари