DATI ŽIVOT ZA BOGA

 



                    D A T I   Ž I V O T   Z A   B O G A

   Mnogi su čuli za to, a ja Bog sam rekao. Da i ako daš život za mene Boga, nećeš umreti, zbog toga. A ja vam kažem, mnogi se boje toga, dati život, za mene Boga.

   A, ova ruka što piše ovo, dva života je dala, za mene Boga. A ja vam kažem, nikad nije, zažalila zbog, toga. A dati život, za mene Boga, znači. Odreći se mnogo toga. A ja vam kažem, nije lako, voleti mene, Boga. Mnogi nisu hteli, tako živeti, "odreći se mnogo toga" i ne pojesti ni mrvicu od hleba, svoga". Tako se daje, život za mene Boga, "ne pojesti ni mrvicu, od hleba, svoga". A ja vam kažem, mnogi će, zažaliti, zbog toga.

   Da bi jasno bilo svima, snagu koju sam ja Bog dao svima. A ova ruka što piše ovo, "ni mrvicu nije pojela ona", sve do, NOVOG ZAKONA. Davala je tu snagu, svima vama svojim rukama. I u mukama velikim je živela ona, sve do NOVOG ZAKONA. 
Neko će pitati. Kako to i kad je novi zakon došao? A ja vam kažem. Kad je veliki "naboj pukao", tada je novi zakon došao. I kad je bilo to? Opet će pitati, neko. A ja vam kažem, smislilo se veliko zlo i pretilo da uništi, čovečanstvo. A ja vam kažem, da niko nije bio svestan tog, na Zemlji, niko nebi živ, ostao. I dok , jedni drugima zlo mislite vi. A ja vam kažem, "naboj je pukao" od vaših zlih, "misli". I niste svesni toga vi, da sve što mislite vi, to se mora i ostvariti. A ja vam kažem da je od misli, stvoreno sve, mislima se i hleb, peče.

  Neko će reći "mislio sam to i to" i nikad mi se nije ostvarilo. A ja vam kažem, da svi živite od tuđih misli, niko nemože, sam za sebe da misli. Niko nevidi sam sebe, a ja vam kažem, da niko ne može, da misli sam za, sebe.

   I opet će neko reći. Da nije tačno to! A ja vam kažem. Da svako ide na svoj posao i niko neradi za sebe, svako radi za nekog "drugog". I niko ne može da radi sve to, to što mu je potrebno, za život. A ja vam kažem, da svi živite od tuđih misli, niko ne može, sam za sebe da, misli.

   A davno sam ja rekao, da mislite jedni drugima dobro. A ja vam kažem od tada je, mnogo vremena prošlo. Rekao sam ja, misli drugima, kao samom sebi, a ja vam kažem, "grabili ste samo sebi".

 A ja, Bog znam, zašto sam rekao to. A ja vam kažem, da niko ne može, "sesti za moj sto", dok nebude mislio, kao samom sebi, drugima, dobro.


Коментари